|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 4
累積人氣: 12248
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 4 日  星期日



唔開心...

今日  早上3點幾到就起左身  因為家姐無啦啦嘔  之後就幫家姐換床單等等  之後攪到4點幾  先訓得

不過又唔知點解訓唔著  係咁唸起佢  唸起星期五個日  學校派左張生日卡比我  有好多人都有寫生日快樂比我

不過佢始終都係冇寫到  我唸我個生日願望都實現唔到  我只係想你寫幾隻字  唔通真係咁難

不過就算今年生日願望實現唔到  我下年都會許番依家願望  一直許  一直許  許到你寫為至  就係個刻  我喊左出黎

真係好唔開心  之後訓下又醒下咁  之後訓到10點半到  就起左身嚕  之後就玩電腦  玩到11點幾  就食早餐

食食下姊姊就打電話黎  之後傾左陣  就收左線嚕  之後就繼續食早餐  食完之後就睇番張生日卡  睇睇下無啦啦喊左出黎

我需然得到好多人ge祝福  但我始終得唔到你ge祝福  原來有時一d野  唔可以強求  我唔想逼你  所以我就算幾想

我都扮冇野  我唔想你比我ge祝福  係要人地逼你寫  如果你唔想寫  就算啦  我會睇開d  過左去就算啦

依張生日卡  我會好好保存  因為依張生日卡  帶比我好多回憶  有開心  有唔開心  之後就打電話比姊姊

之後傾到1點到  就同屋企人出街  因為今日係啊公生日  所以出到5點半到就番左屋企嚕  之後就洗白白

洗完之後就換衫  換完之後就等埋屋企人洗白白同換衫  就去新都城個美心酒樓到飲啊公ge壽酒  之後一去到冇耐

就開始上菜嚕  之後食到9點幾  就走嚕  之後就同屋企人去左百佳到食野  行到10點半多d  就番左屋企嚕

之後玩左陣電腦  就洗多次白白  洗完冇耐姊姊就打電話黎  之後傾左幾句  就收左線嚕  之後睇左陣電視  就訓嚕

你就這樣深深刻在我心裡
我怎麼忘得了你

我不能送給你很多幸福
但我可以將心割下來親手給你

 

刊登時間︰2006-06-04 12:16 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 6 月 3 日  星期六



整日記...

今日  早上10點到就起左身嚕  之後玩電腦  係咁整個日記  整到11點幾  就食早餐  食完之後繼續整  整到2點幾

姊姊就打電話黎  之後傾左陣  就收左線嚕  之後就煮野食  食完之後就坐係張床到  之後冇耐姊姊打電話黎

之後傾左陣  就收線嚕  之後我就攰過頭訓左  訓到7點幾  姊姊打電話黎  之後傾左陣  就冇傾  改為傾msn

之後傾左陣  就食晚餐嚕  食食下姊姊打電話黎  傾左幾句  就收線  之後繼續食晚餐  食完之後就睇電視

睇到11點幾  就訓嚕

愛一個人付出才會完整
無條件 越愛就越深 永遠不分

不能夠不想你 也不能夠忘記你
多想對你說句 我是真的愛你

 

刊登時間︰2006-06-03 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 6 月 2 日  星期五



同家姐去左藍田行街...

今日  早上同六蚊一齊番  今日咩都冇帶番學  以為3點會去照肺  點知紅色暴雨  攪到冇得去  之後上中史堂

李可冇番  之後係到勁傾計  可以坐係佢附近  好開心啊  之後放學就即刻走人嚕  之後就係學校門口等家姐

之後冇耐家姐就番左  之後就搭地鐵去藍田  不過今日冇買衫  因為睇唔中  之後行街行到6點幾  就抬地鐵番屋企嚕

番到屋企冇耐  姊姊就打電話黎  今日紅色暴雨  姊姊唔駛番學  真係好  之後傾左陣  就收左線嚕  之後就玩電腦

之後冇耐姊姊就打電話黎  之後就換衫同姊姊出去放QQ  放完之後就番屋企嚕  之後就食晚餐  食完之後就洗白白

洗完之後就打電話比姊姊  之後傾左陣  就收左線嚕  之後就睇電視  睇到9點半多d  姊姊就打電話黎  之後傾左陣

就收左線  之後我就繼續睇電視  睇到10點半多d  就打電話比姊姊  之後傾到11點幾  就收左線嚕

之後就同姊姊傾msn  傾到差唔多12點  就冇傾嚕  之後就訓啦

曾經深愛過的一個你
瞎了眼也瘋了心

世界若是 那麼小
為何我的真心 你聽不到

 

刊登時間︰2006-06-02 07:23 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]