|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 3
累積人氣: 12268
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 10 日  星期六



我生日ge大日子...

今日  係我生日ge大日子  早上8點幾  就起左身嚕  之後就玩電腦  同3T傾msn  3T叫佢同我講生日快樂

但佢竟然話眼訓  去訓啦  唔講  所以  佢始終冇同我講到生日快樂  不過我唔想逼佢  佢唔想講就算啦  要睇開d

之後玩電腦玩到9點幾  就打電話比兩個fd  之後傾左陣電話  就收左線嚕  之後就繼續玩電腦  玩到11點到

就換衫同整野  之後就打電話同fd約地方  之後就係樓下等我  之後就行去坑口地鐵站到等埋令外一個fd

之後就搭地鐵去深水埗  原本唸住去旺角  不過後尾到冇去  之後就去左西九龍中心到行街  行到2點幾

就去明將壽司到食壽司  點知勁多人  要攞籌  之後等到2點半到  就入得去嚕  之後就點野食  食得勁飽  食到差唔多5點

就走人嚕  之後就去左睇衫  買左條襪褲  之後周圍睇衫  不過睇唔岩心水  之後行到7點到  就搭地鐵去寶林站

之後其中一個fd就番屋企  而我就同令外一個係新都城到睇衫  不過又係冇心水  之後行到9點幾  個fd就番屋企嚕

而我就打電話比姊姊  之後就去樓下等姊姊同啊琛  之後佢地歌生日歌比我聽  好開心啊  之後去左德富樓下啊萍

之後就去左東港城  去到個到勁多人  因為有世界杯睇  個d人個個好似屋企冇電視咁  企曬係到睇  之後我地睇左陣

無啦啦姊姊、啊萍同啊琛勁興奮  係到勁大聲歡呼  之後我地去左美食廣場到坐  係到睇雜誌  之後冇耐就走嚕

之後臨走前  我地又睇左陣波  點知姊姊、啊萍同啊琛又興奮  係到歡呼  有個Sales係到望住我地

之後我地就屋企嚕  番到屋企第一時間洗白白  洗完之後就玩電腦  玩左陣姊姊就打電話黎  之後傾到差唔多12點

就收左線嚕  之後就訓嚕

他不愛我 儘管如此
他還是贏走了我的心

望著你 突然一陣心痛
一次又一次任那感情放縱
想著你 還是想到心痛
期待我做的 你將來會懂

 

刊登時間︰2006-06-10 11:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 6 月 9 日  星期五



開心...

今日  早上6點45分  就起左身嚕  之後就玩電腦  一路玩  一路換衫  之後玩到7點到  六蚊就打電話黎

之後就去吉野家到搵六蚊  之後就一齊食早餐  食完之後就陪六蚊去OK店買野飲  之後就番番學嚕

番到學校仲勁早  冇咩人  之後冇耐高丸同鈿鈿就番黎嚕  之後冇耐就上課室  今日心情勁好  可能因為聽日生日啦

需然係學校唔係好多人同我講生日快樂  不過我都好開心  我終於明白  就算冇自己鍾意ge人同自己講生日快樂

都可以好開心  因為有朋友ge祝福  之後第二個小息  突然掛黑色暴雨  仲以為有得唔駛上堂  點知唔係

之後上堂個時勁無聊  放學就同六蚊一齊番屋企  番到屋企  又係第一時間開冷氣  之後玩電腦   玩到5點幾

就同家姐出去行街  行到7點幾  就番左屋企嚕  之後冇耐又再出過去  因為要陪家姐買褲  之後買完野

行多陣街  就番屋企嚕  之後就食晚餐  食完之後就洗白白  洗完之後就睇電視  之後玩左陣電腦  同姊姊傾左陣msn

之後就繼續睇電視  睇到10點半到  就打電話比姊姊  之後傾到11點半到  就收線嚕  之後就訓啦

沒有了你我跟世界就像疏離
我不要欺騙再自己找什麼別的意義
請你記住我在等你

我不難過 傷痛這不算甚麼
只是為甚麼眼淚會流我也不懂

 

刊登時間︰2006-06-09 03:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 6 月 8 日  星期四



無聊...

今日  早上同六蚊 一齊番  番到學校  唔知點解覺得今日d氣氛特別悶  之後未到午膳  六蚊又早退左

之後只係得番高丸同鈿鈿  變得好無聊  放學去左補中文  又係勁無聊  不過好彩係最後一堂  之後放學同徐倩妤放

行到半路就同埋美窿一齊行番屋企  番到屋企第一時間開冷氣同玩電腦  玩到差唔多7點  姊姊打電話黎  原來姊姊早放

之後傾到7點幾  就換衫同姊姊、啊萍出去放QQ  放到差唔多8點  就番左屋企嚕  之後冇耐就食晚餐

食完之後就洗白白  完之後就睇電視  之後睇到10點半到  之後就同姊姊、啊萍傾msn  之後傾到11點幾

就收左線嚕  之後就訓嚕

如果喜歡你是笑話 儘管高聲笑也不怕
旁人話總會有日等到你 
恨我這麼蠢聽不出是句反話
還去問你 能接受嗎 還要問嗎

 

刊登時間︰2006-06-08 05:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]