|
今日 係我生日ge大日子 早上8點幾 就起左身嚕 之後就玩電腦 同3T傾msn 3T叫佢同我講生日快樂
但佢竟然話眼訓 去訓啦 唔講 所以 佢始終冇同我講到生日快樂 不過我唔想逼佢 佢唔想講就算啦 要睇開d
之後玩電腦玩到9點幾 就打電話比兩個fd 之後傾左陣電話 就收左線嚕 之後就繼續玩電腦 玩到11點到
就換衫同整野 之後就打電話同fd約地方 之後就係樓下等我 之後就行去坑口地鐵站到等埋令外一個fd
之後就搭地鐵去深水埗 原本唸住去旺角 不過後尾到冇去 之後就去左西九龍中心到行街 行到2點幾
就去明將壽司到食壽司 點知勁多人 要攞籌 之後等到2點半到 就入得去嚕 之後就點野食 食得勁飽 食到差唔多5點
就走人嚕 之後就去左睇衫 買左條襪褲 之後周圍睇衫 不過睇唔岩心水 之後行到7點到 就搭地鐵去寶林站
之後其中一個fd就番屋企 而我就同令外一個係新都城到睇衫 不過又係冇心水 之後行到9點幾 個fd就番屋企嚕
而我就打電話比姊姊 之後就去樓下等姊姊同啊琛 之後佢地歌生日歌比我聽 好開心啊 之後去左德富樓下啊萍
之後就去左東港城 去到個到勁多人 因為有世界杯睇 個d人個個好似屋企冇電視咁 企曬係到睇 之後我地睇左陣
無啦啦姊姊、啊萍同啊琛勁興奮 係到勁大聲歡呼 之後我地去左美食廣場到坐 係到睇雜誌 之後冇耐就走嚕
之後臨走前 我地又睇左陣波 點知姊姊、啊萍同啊琛又興奮 係到歡呼 有個Sales係到望住我地
之後我地就屋企嚕 番到屋企第一時間洗白白 洗完之後就玩電腦 玩左陣姊姊就打電話黎 之後傾到差唔多12點
就收左線嚕 之後就訓嚕
他不愛我 儘管如此
他還是贏走了我的心
望著你 突然一陣心痛
一次又一次任那感情放縱
想著你 還是想到心痛
期待我做的 你將來會懂
|