|\●°'﹊朋友也勸我要把你忘記 為什麼我還要死心塌地..**//      

[["◆;若愛得太深  便看不清自己<<

﹍﹍_▁▃▄■**﹍沒有鐘 壞了錶°×﹢

╭°只得我沒有動搖★待你好______

█ ︴..+直至沒完沒了誰會忘掉≠╯

lai610
暱稱: `'栗子..*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
喊...
訓死...
...
攰...
頭暈...
文章分類
全部 (471)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
歡迎光臨
日誌統計
文章總數: 471
留言總數: 164
今日人氣: 2
累積人氣: 12258
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 6 月 13 日  星期二



照肺...

今日  早上六蚊冇打電話黎  所以自己一個人番  之後番到學校  好悶  好無聊  上體育堂打羽毛球  超好玩

之後上到尾二個堂  勁想快d落堂  因為去照肺  唔駛上堂  終於都落堂嚕  去左副校長堂放低d野  就搭車去嚕

去到個到  等左一陣  就入去換衫照肺嚕  之後好快我地班人就照曬嚕  點知個車話要成4點幾先黎到  但我地未到4點

就以經照好曬  之後就坐係到等車黎  之後冇耐車就黎嚕  好快番到學校  之後就同美窿一齊番屋企  番到屋企第一時間開冷氣

之後就玩電腦  同六蚊傾msn  傾到5點幾  就冇傾嚕  之後唸住出去行街  但又驚會駛曬d錢  所以後尾都冇出到街

之後就訓教  訓到差唔多8點  就起身食晚餐  食完之後就洗白白  洗完之後就打電話比姊姊  之後傾左陣  就收左線嚕

之後就睇電視  睇到10點半到  姊姊就打電話黎  之後傾左陣  就冇傾嚕  就改為傾msn  之後傾到11點幾

就冇傾嚕  之後就訓啦

愛人的心應該沒有罪
為何在夜裡卻一再流淚
每天抱著寂寞入睡

個隱藏傷痛的人
今夜還能不能安然渡過寂寞的路

 

刊登時間︰2006-06-13 05:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 6 月 12 日  星期一



好攰...

今日  早上同六蚊一齊番  唔知點解今日成日都好攰咁  昨晚又好難先訓得著  上堂好想聽書  但又提唔起精神

miss講野又無聊  都唔知佢講緊咩  但唔知點解  今日係學校見到佢  好似冇咩野咁  最少唔會唔開心先

其實我真係好介意自己咁  人地至起碼比我好好多  唉...有種失落ge感覺  人生真係好苦  有好多野  真係唔到自己話事

今日以經攰到隻野咁  放學仲補數學  真係人生一大慘事  放學就同徐倩妤一齊番屋企  番到屋企玩電腦  玩到6點幾

就攰過頭訓教  訓到7點幾  就起身嚕  之後就食晚餐  食完之後就睇電視  睇到10點半  之後就洗白白

洗完之後就打電話比姊姊  傾到11點半到  就收左線嚕  之後就訓嚕

我已經漸漸習慣  對感情順其自然
只是我還不明白 沒有你的天空
為何看來不那麼蔚藍

不再怕傷害 不再怕期待
潛意識那才是我真愛

 

刊登時間︰2006-06-12 05:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

          

2006 年 6 月 11 日  星期日



同屋企人出街...

今日  早上10點幾就起左身嚕  之後就睇雜誌  睇左陣就食早餐嚕  之後食完就睇電視  睇到12點幾

就玩電腦  玩到1點幾  就換衫同屋企人出街  去左東港城到行街買野  買左勁多野  之後又買左條牛仔褲

之後行到差唔多4點  就去左M記到食野  食到好飽啊  之後食完就番屋企嚕  點知係樓下見到姊姊  之後傾左陣計

就番屋企嚕  之後放好曬d野  就打電話比姊姊  之後傾左陣  就訓教  訓到7點幾  就去攞褲  之後攞完就番屋企嚕

之後冇耐表姐打電話黎問我出唔出去  之後我就即刻食晚餐  食完之後就去東港城到搵表姐  之後就行左陣

就去左新都城到行街  之後行左陣  就陪表姐食晚餐  食完之後行到10點幾  就送表姐搭地鐵  之後就自己行番屋企

番到屋企就洗白白嚕  之後洗完就玩電腦  冇耐姊姊就打電話黎  傾到11點半  就訓嚕

在眼淚流下的味道裡
感覺不到你  才知道失丟了自己

有一天 真如果有一天
但願我還在你記憶中

 

刊登時間︰2006-06-11 12:09 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]