| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
| 啤梨請我飲野丫...>< |
今日...我.呀卜同家姐一放學,就一齊去左m記食野....無啦啦見到曾子威同佢班fd...嚇死我哋.....差唔多走個陣,右見到呀芬,晴b同可人入左黎,我哋就走,,咪讓個位俾可人佢哋..呀卜同我返屋企個陣...見到小wing wing同啤梨..佢哋跟左我哋返屋企..我放低d野,右一齊出去...去搵呀紫.你知ga la.我哋都係陪啤梨去搵ga姐..右見到簡簡同佢fd,,希彤,穎詩..呀珍.呀紫.等等...係間桃園島到食野..
跟住我同啤梨.呀卜.家姐同小wing wing去左隔離個間既搖茶飄香到飲野...我叫啤梨嗌杯"紫"色"夢"幻..因為呀紫個論壇叫紫夢囉.....我,呀卜同家姐就嗌珍珠奶茶..而小wing wing就叫左杯紅豆.......
最後當然係啤梨俾$la...我哋冇$wo....><個陣啤梨有少少無奈......不過算la...佢咁好人屎..唔洗還$ga la....hehe
(奸笑
)......-口-
|
| 刊登時間︰2006-04-10 08:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 9 日 星期日  |
| 過得好平凡........>< |
天日考中文囉.....但我更加唔想溫.....我呀ma仲未返tim,,.....都唔知佢幾時返黎.....
今日冇出到去......只係屋企到玩msn.論壇個d野....><
仲知好悶la |
| 刊登時間︰2006-04-09 03:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 51 | »
|