| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
ut la....><  |
UT la wo!!你哋有冇溫書先??我....就溫左少少咁la!!仲知我會努力考好呢個試......我應承左呀ma...方方....同一個人.....
邊個呢可......識我既人都知ga la!!我就唔多講la!!今日打住咁多先la!!
|
| 刊登時間︰2006-04-04 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 4 日 星期二  |
| 好煩丫 |
前幾日已經有人話小評想溝我....但我同小評只係朋友關係姐....因為我只係中意ho德一個......我冇講大話....我真係好愛佢 好中意佢 .....><希望你哋唔好以為我同小評有野.....我哋真係真係朋友關係姐......吳家偉,,我真係覺得你對我死心吧la!!!你話見到我同德德係埋一齊..好唔開心....好心痛.....你搞到自己咁辛苦...你明知我一生,我都唔會同你係埋一齊ga,,,呢一生,我唔會中意你ga....你點解明知等唔到,仲要等丫....我覺得你咁樣等我...好傻囉...!!我同你真係真係冇可能ga la!!我知咁樣講....會hurt到你...但我真係希望你會對我死心囉....雖然你唔算係我既朋友..但你都算係我同班既同學姐.... |
| 刊登時間︰2006-04-04 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|