| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
| 返大陸呀-* |
10點8起左身-開電腦玩!!!
今日要返大陸la...
你地真係要掛住我呀!!
我都會掛住你地ga!!
|
| 刊登時間︰2006-08-09 10:39 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
| GO TO ST&MK |
今日10點幾俾個電話嘈Q醒左!!
過冇耐打俾卜卜傾電話-傾左一陣!!
11:45睇[[青出於藍]]..
睇完同媽子-細佬&家姐去飲茶!!
屌..個死人鹹濕佬係整個細女仔隻手!!
睇到我勁唔順眼-好想摑佢一把!
媽子買左件33($65) &兩對SOCKS($10)俾我-謝謝!
返到屋企即刻換33出去-
同卜卜去彩湖搵呀芬!!
than我地一齊去沙田-
影相相-[[不是很美..but還ok了吧-]]
去買髮夾-
than去mk!!
我買左條裙-卜卜買左七分sock &一個袋!-細蚊就買左一件T-shirt & 一件外套!!
行行下見到娜姐同佢條仔係到!!
之後5點幾返屋企-
6點幾返到-!!
去換番件33開電腦玩!!! |
| 刊登時間︰2006-08-08 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 51 | »
|