9點幾起左身-打俾呀卜!!開電腦玩..10:30係ok便利店到等呀哥..
我地一直係到等呀卜!!原來呀卜佢已經返到我屋企la..佢條傻女搞到
我地一直等你!~跟住一齊返學拎$...拎完之後陪呀哥去粉火..之後返到屋企-
1點到吳wing同啤梨過左黎..2點幾先同佢地..仲有呀卜出去apm...我同呀卜行
下行下街個陣-見到一對情侶係到嗌交-但個男仔就哄番個個女仔.真係勁好囉個
男仔-跟住右見到兩對情侶係到kiss kiss-好sweet sweet呀-係Ella到買左個
公仔繩俾呀哥!唔知佢中唔中意囉-下次佢生日個陣先送個大d同埋要係呀jack俾
佢!!係Ella到買個個因為冇呀jack買..有都唔令既!!跟住我問呀卜得唔得意-呀卜
話幾得意~就買俾卓越la你!咁我就買左囉!!到6點幾先番屋企-一路係到同人
傾電話&同呀卜佢地係巴士到玩-8點幾番到屋企!!一返到去就沖涼!沖完涼玩電腦..
呀哥一上線就問我返黎la--等等!跟住就係到話我la..話我對小文咁唔得的..叫我要
理下佢!!最後佢要訓覺之前叫我同佢傾計--不過今日真係好累呀--

|