| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
| 第三日考試la... |
今日考地理..中文作文..ok la...但地理mama!!考完之後去左1d門口搵ms方!!than去小食部等呀珍..
呀珍佢哋唔洗考住wo....so早左走,,,,我哋係咁行...唔知去邊到...行下行下見到cyy!!佢捉左我...
叫我星期一要整好件冷衫...同埋整好條裙!!than..係咁搵呀紫佢哋...見到1a d人.佢哋右係搵人..
我係xxx香到見到佢哋la....一齊係到食...我同呀紫同埋小文得飲野..唔食囉!!其他人右食飲...我哋要?錢丫....
食完野返左屋企......than開電腦!!
|
| 刊登時間︰2006-06-16 03:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
| 615 |
今日係第二日考試囉!!今日考中文....幾易下la我覺得....考完之後..未考口試個d要留低..除左第二篇個d人..
than,,,差唔多考完之後....有兩個f.3既人入左黎..右係考口試的.,..有個男仔好鬼白痴丫..成個on9仔咁....我地狂係到笑佢!!
係學校門口個邊見到佢..右係到笑佢...佢知我哋係到笑佢!!幾尷尬丫佢個陣!!之後我同呀卜..呀紫..啤梨..小周..詠..麗琼..小文..吳wing..朱晴..小倩一齊去食野....我同呀卜去左洗手間..佢班友好鬼賤..唔等我哋...我同呀卜咪兩個一齊去搵佢地..見到鞠鞠&劉冠德係273a到...我同呀卜行下行下見到紫錡...佢無啦啦喊左...be happy..than去左m記搵佢哋...見唔到...就去桃園到搵...見到佢哋la...同佢哋一齊食...食下食下見到成班老師係到....我哋食玩就走...ms方搵左呀卜..之後搵我傾左一陣..就同佢say bye la...返到黎就開電腦la!! |
| 刊登時間︰2006-06-15 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 51 | »
|