| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 激死la!! |
一返到學校...過一陣見到紫錡喊左!!同佢傾完之後.放學個陣...佢話冇事la!!我放心番!!
EIS*2:呀SIR冇返到!!兩堂都係到睇史力加!!OK好笑!!
CHIN:默書..
ENG:本來係中文黎GA!!不過轉左!!個陣無啦啦俾呀羅SIR嗌我起身解釋..羅爆LA個陣!!
MATH*2"做數囉!!訓左一陣!!
lunch:同鄧長安&紫少係到傾計!!死人鄧長安.你好野!!拎我本聖經俾人睇!!你同紫少講過d咩~!你講到俾人誤會丫!朱晴問我..我係咪中意劉經理!!激死la!!
自由時間:轉左ENG..右係羅SIR上!!一堂教書..一堂用左黎做野!!去左電腦室!!
放學:同鄧長安佢哋玩..跟住同小周.呀斯.心怡.靜去402溫書!!
5點幾先放!!之後同紫錡..小文&呀卜一齊走人!!
|
| 刊登時間︰2006-06-06 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 就考試la.... |
死得人la!!!都唔知點算好tim..仲有8日就考試la..!!好驚升唔到F.2...我唔想F.2同某某人同一班丫!!!或者呀卜你講得岩囉!!我可能真係放唔低佢..但我真係好想自己可以放得低!!今日同呀珍傾過計黎!!佢問我點解唔揀小評..仲話你中意德都唔中意小評...佢覺得小評好過德...右話可愛過德.個樣好過德..我講左俾呀卜知!!佢右係咁講!!都唔明ga!!我真係唔覺囉!!唉..其實d人點話佢..都唔關我事ga la!!我做咩wo!!我覺得自己好傻丫!!一個女仔傻傻地等著一個男仔..是否很傻!!??但我真係唔覺得小評好過德..我覺得德輪個樣都好過小評!!不過可人條仔真係可以話令仔過德既!!可人...雞鑫唔算話係好令仔個d!!但我覺得佢幾可愛..個樣ok!!你冇揀錯人丫!!kaka!! |
| 刊登時間︰2006-06-05 09:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 51 | »
|