| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
勁唔開心....  |
我勁唔開心囉!!今日喊左兩次..都唔知佢係咪當我哋fd先得ga!!
我同佢散左..佢開心LA!!心涼LA!!但我都希望自己做到應承左好好好既FD
既野...咩事..更係感情既問題LA
佢E+爆左我同佢D野俾人知...佢E+係大小姐定大佬丫!!佢唔好以爲自己好
了解我咁LA.!!你上次同希彤講個D野...希彤知左十世LA!!你咪扮晒野LA!!
我仲好記得你個次摑我個把GA...我一世都會記得!!我哋搞到咁...我都唔想...係你自己一手做成GA!!我哋俾左機會你la...係你唔識珍惜咋...!!
|
| 刊登時間︰2006-05-12 11:00 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
| 爲你打氣 |
得你一個可縱壞我 牽你手怎麼算是傻
沒有想得那麼多 得我一個都差不過
艱苦經過必須走過 還是我未成熟過
年年日夜來探訪 我躺在失戀的病床
不需要化妝 誰在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還懇請你 能挨下去 我再去帶你看月光
*全因你不捨不棄 更費盡心機
但我未愛得起 我很需要你
來為我打氣 你逐字做句的浪漫串起(我都一一記起)
感激得你 我站得起 誰來伴我做這小把氣
維護我亦全是你 直到最後一口氣*
得我一個都撐不過 艱苦經過必須走過
還是我未成熟過 年年日夜來探訪
我躺在失戀的病床 不需要化妝
誰在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還懇請你 能挨下去 我再去帶你看月光
REPEAT*
(無論我到了那樣年紀 仍會那麼的使我記起)
能夠擁有的不是必然
更不是能夠永恆
當你感到脆弱的時候,讓我在你身邊守候
不放手.可以ma?
我的眼淚不是你的錯,是我愛你的證據
|
| 刊登時間︰2006-05-06 09:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 51 | »
|