| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
| 好大雨丫 |
- 番到school,,睇住d人玩禪,嚇死我地
- Chin x2:作文&演講
- 小息:係到抄hw!!
- 地:對課本!!
- Math:同ar紫佢哋玩
- 小息:w!f 晴b,叨芬,可人食野
- Eng x2:Quiz 都唔明個個[梁錦松]up咩,n than落禮堂
- lunch:小周喊左!!我覺得佢好慘咁!!同佢傾左一陣...n than同呀紫落左去交野!!上番黎同紫錡..好琪..麗婷..瑩瑩玩...!!幾開心丫!!
- 普:冇野做
- 音:冬姑獸冇番...ms王黎上堂!!ms方無啦啦入左黎睇堂...聽人吹笛...第一堂我同懿珩勁唔好睬第一個同第二個出去考試!!
- 科:see到林老師好唔捨得我哋...
放學:
- 6倩宜5見左隻錶,,全部訓導係到check 書包
|
| 刊登時間︰2006-06-09 08:57 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
| 607 |
eng:好悶丫...係到聽書!!!
第1個小息:w!f小周..詠.朱晴&麗琼陪我搵人!!
基教:比賽..哈哈.我哋班派個組都有拎獎丫!!冠同季都係我哋班...亞咪係1c囉!!(車車)跟住最佳劇本係1a..n then..全合拍俾1c拎左!!
第二個小息:上到課室去1c到搵希彤.善思佢地!!
歷史:背野..對ws.
math:對ws..對家課..我冇做到!!好彩佢冇check我個本姐!!唔係右要留堂!!
lunch:同安哥玩左一陣..同呀卜..小文落左去買野食!!n then見到呀紫.呀珍.懿珩佢哋!!n then右見到可人..呀芬.晴b佢哋!!上留黎個陣同紫錡左一陣...打中個陣問左呀哥借水!!
chin:口試
scj:一段時間去左科學室睇實驗..d熱水飛到薜少..佢狂係到話痛..feel到佢好慘!!其餘時間係課室到!!
放學:
- 跟住3點幾一個人去305!!佢哋個個去左..so得番我自己行過去!!n then 4:30我同靜走得人!!落到去見到呀芬同可人係到!!
- 5:30到w!f班班走人.
- 5:50返到屋企!!
|
| 刊登時間︰2006-06-07 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 51 | »
|