| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
| 最後一日上課day la! |
CL:幾驚交唔到網頁tim丫,,,好睬做得快姐....做完之後..係到玩依戀...識左幾個男仔&女仔!!拎埋電話tim!!
小息!!
歷史:係到問問題.....全班都答到...個個都拎到張e卡!!
mus:考試...仰呀芬..呀卜傳字仔!!
小息:同小周傾計...小周喊左...開心番la...
math:盧sir冇返...同可人&呀紫傾計....
eng:聆聽]]
放學:
有個Miss方 n 羅sir攪既頒獎典禮,,我伶左個
[最愛結交朋友大獎]
個陣影完相..返埋位個陣俾個豆腐話!!乞人憎....不過都笑死我既野係鄧長安同紫少拎左個最陰聲細氣獎!!
n than落去canteen同呀芬,ar紫,可人,呀卜,小文傾計!!
|
| 刊登時間︰2006-06-12 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
| 611 |
今日一起身就要刷牙洗面出門口!!去荃灣...姐去我呀嫂屋企...落到車..就見到呀哥同佢個仔---喜喜兩碎)係到等我哋!!!上到去佢屋企...好令丫!!新屋黎的...見到瑩瑩..呀嫂個女(7個月大)兩個都咁q..我中意丫...個陣勁同佢哋兩個bb玩....差唔多2點落左去飲茶!!n than 返番上去個陣右同佢哋玩....6點幾個陣食飯la...7點幾走人.....喜喜送我哋去搭車車丫....happy!!返到黎就開機玩電腦..... |
| 刊登時間︰2006-06-11 08:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 51 | »
|