| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 11/7 |
今日11點幾起左身!!玩電腦....than去飲茶!!返到黎..右係到電腦!!過一陣俾左我細佬玩!!我就同啤梨同呀卜傾電話~卜卜唔開心...be happi丫!!我問左方方..佢話我升到f.2丫..方方要走la..好唔捨得佢丫!!呀卜黎左我屋企..我問左傻興..佢話派左陳朱..,死仔靈玩我!佢派左去上官!!

|
| 刊登時間︰2006-07-11 05:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| 返學..... |
琴日2點幾先訓!!攪到今日好眼訓!!8點幾起左身!!9點到出門...返到學校同呀紫傾計!!傾下傾下我見到德丫....跟住同一大班人去左廁所...跟住班務...次後落左去禮堂!!聽歌同睇好人好事?獎"點"禮...鄺sir唱歌勁到爆...跟住放學同吳wing同啤梨..小文去m記食野!!詠同朱晴同我返到我屋企..佢哋黎左無幾耐走左...我係到玩電腦!!4:30到俾人鬧..好撚憎佢...係到扮晒野..佢係邊個??咪係我個個老母囉!!~搞到我勁唔据..

|
| 刊登時間︰2006-07-10 04:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 51 | »
|