『 很想要求 → ° 你會親口說句我愛你 °

 

 

 

laibb9358
暱稱: □◆麗 Lai 豬◥☆﹍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去bbq*
unhapi {T_T}
返學日子*
wif ah紫&細蚊去mk*
出上水*
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
頴詩-
簡簡*
chestnut
horyanbb
卜卜-*
丘丘
呀紫
啤梨
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 148
今日人氣: 5
累積人氣: 3143
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


陳朱F.1 FD....

1E

1號:晴b..ok fd..好好人!!令女..對我好好!!

2號:可人..同佢幾fd..都係好好人!!都係令女一個..對我好好!!

3號:麗琼..令..好人..好玩得!讀書勁..對我好好!!fd

6號:小周..好人..對我好好!!fd...

7號:詠..ok令..有時傻傻地!kaka..對我好好!!fd

8號:成日同詠&麗琼既一個人..好好人..對我好好!!fd

10號:儀..好人..一開學同佢坐...

11號:讀書勁!!老師認定左既乖女..但我哋唔多覺..一時對人好的..一時惡死

13號:懿珩..同佢幾fd下!!對我ok好la

14號:呀珍..好傾得心事既一個..唱歌右好聽..對我好好

15號:小麗...自己右咩好講姐!!

16號:小文..家姐一個..讀書勁囉!!成日一齊..ok好la

17號:女班長...同佢ok fd la...右時好煩的佢

18號:程c..女仔化左e+..同佢ok fd!!好玩得的!!成日俾佢笑死

19號:6倩宜..成日同佢反面!!kaka

20號:呀芬..好人..對我好好..開學個陣本來一齊坐的....幾fd!

21號:呀卜..好人..成日同佢一齊..對我好好...傻傻地,.對鄭樂亨一往情深..好 fd

22號:呀斯..講野好直..但都幾好人!!fd

23號:霞霞..好人 ..fd

24號:呀紫..同佢反過面..e+冇事..fd番!!~

25號:嬋..有時好靜的!!有時好多野講..有時真係唔知佢[諗咩..同佢都ok fd!!

27號:呀靜..同佢坐過!!同佢好fd!!對我好好!!

28號:周俊康..有時真係好鬼煩!!應承左人d野有時右做唔到!!

31號:劉冠德..好鬼xx..個兩個xx唔多講la!

33號:吳wing..ok fd!!成日一齊

35號:x少..同佢坐過..fd掛!!

40號:曾子..唔多同佢講野...間中講下囉

41號:謝本..e+同佢坐!!好鬼好玩..不過有時俾佢激死

44號..丘偉...成日同佢傾計...

45號:小飛飛...同佢坐過..ok la佢..fd掛?

1D

簡簡:ok fd...

祖祖:ok fd...

李倩雯:好少傾計

1C

家恩:好fd下...

頴詩:fdfdfd!

簡思恩:fd

善思: fd

希彤:傾得心事..好 fd!!

啤梨:成日傾電話!!fd

卓越:係呀哥..對我好

鄭卓崇:死色狼

小評:.....唔知E+可唔可以話FD!

丘東:fd掛?傾過計囉..有時都會俾佢激死..成日係我面前提德!~

德: fd既...冷血鬼一個..唔洗多謝我ga la..xdd!唔係令仔既一個..唔多女追..或者真係冇!!~^^"之前扮晒cool...e+係到扮天真..好囉嗦!

諗唔到仲有who...

1B

加穎:雖然唔係識左好耐..但我都當佢係fd!

瑩瑩:好鬼fd

紫錡:好人..fd

麗婷:好fd....

雅婷:同麗婷係兩姐妹..鬼屎咁好人..同佢fd.,

正如:好人....

嬋嬋:ok fd..但佢個班d人好似唔係好中意佢...

好琪:令女..同佢fd...

林巧晴:識左冇幾耐..但我都當佢係fd

 

1A

呀官:好好好好fd....之前唔知算唔算係反面..e+冇事..fd番!!

鄭樂亨:呀卜的最愛...

刊登時間︰2006-07-12 01:07 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


12/7

  今日10點幾起左身!!以為細佬唔洗返學..會同佢掙電腦玩!!原來佢返左學..開心死!!玩下玩下呀ma打黎..問我食d咩!!

我叫左佢幫我買麵...過左冇幾耐...啤梨打電話過黎~佢話過黎我屋企..(佢同鄭樂亨過黎)!so我叫埋呀卜過黎..個陣同緊呀官傾計!!

呀官令女左...我都想駁髮ga....!

 (鄭樂亨)同啤梨黎左la...呀卜鬼屎咁haapy wo..呀卜同佢幾有緣丫..仲有人哋對呀卜笑丫...^^"呀卜心跳跳得好"西厲"...仲有tim丫..成日係到望住鄭樂亨..唉...問世間情為何物?!

刊登時間︰2006-07-12 12:18 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]