都係用返口語快好多.
雖然打白話文既文章.
會改善到自己頗爛既文筆.
但點都係口講既打得快好多.
因為唔多識打QOOZA.
所以從參考一個人既QOOZA得出既結論係.
要敘事.
今早又係神7咁早就返左學校.
雖然唔算早訓.
而且平時都係好遲先返到.
咁當然係有D不能說的原因啦.
不過發覺到早返都唔錯.
起碼我發覺到由7點到到早會時.
學校的百態.
[由冷冷清清的慢慢的變得熱鬧起來.]
本身仲諗到唔小主觀描寫
但都係打左D仲有小小記憶既事先
不過係到打定先
不喜匆插(小人還是有丁點兒自尊的
不滿我的可當面講
不用忍
我大多也是會的)
係午餐前都冇咩
到左12:35就用左平生最快既速度返家
好彩隻腳唔係好痛
因為呢係午飯太多野做
返家搵完MISS本書之後
又比我哥纏繞左一會
跟住又要係搵唔到午飯$既情況下跑返出黎
好彩比我撞到A夢
不過當中都有小小笑位既
就係我跑跑下諗到我跑咁快把鬼
不過又諗下有人未食飯
都係繼續跑啦
到我BUY完D野食喇
先係過馬路之前見到江生
繼而醒起自己居然未BUY自己果份
咁就即刻係褲袋到囉左張廿蚊比佢
諗住叫佢幫我BUY LAM記啦
自己就繼續跑返黎啦
返到黎啦
就繼續寫天日要上台講既短講啦
寫到答5到終於忍唔到肚餓沖左出去睇下江生返未啦
點知一開門滾左個蘋果過黎我腳底到唔夠
正當我想周圍望下邊個咁好人「比」個蘋果我啦
點知比新黎既一個男呀SIR拍我肩膀頭
仲要同我講
「同學唔好玩蘋果喇!」
可能因為我當時樣樣衰衰
跟住又冇攝3啦
咁就食左隻死貓啦
真吹脹
脹完之後都見唔到丙拳啦
咁咪死死氣咁走返入課室寫野啦
點知到左答半
佢返啦,咁我問佢啦
您將個面放左係邊呀
點知佢同我講
「我都唔知您果陣講咩」
我就無奈地叫佢拿拿聲比返張廿蚊我
衝左去小食部BUY兩個面
用左個幾字時間食左個硬到出汁既即食面+飲埋平生最唔飲得既熱水
答九先入到課室
入課員前仲要係ART ROOM前比人夾道咁.....
叫黎膠前...黎膠後(勁頂引)
本身每個午飯後既第一堂都會好困既我
都比D硬面頂住個胃頂到訓都訓唔到
好笑既午飯就咁完左啦.
未寫過日記既我發覺到每日寫下D GAG野都真係可以增加自己既正能量,因為係我打呢篇野之前我係比D幾負面既野籠罩住,諗住打返D負面野發洩下,點知一諗起個午飯就打左D我認為好OK GAG既野,一路打一路笑,笑到D負面野都唔想打.
不公才是現實,只在乎能否在不公下也活得開心、精彩(純屬個人意見)
|