今日係學校好地地又咁唔好釆...
比我見到個死人馬騮精係到發春
好嘔心呀!!!
行緊樓梯都可以同佢個譚先生係到扮晒野
超黑人憎lo
不過佢都幾好野
都唔知我有幾多日個日誌入面有佢個名
可惜全部都係係到話有幾憎佢
呵呵呵呵呵
今日佢又產生左個觀音兵3號目標...
係到溝仔...扮晒野咁...同佢個姐妹呀'板板'一樣
真係好頂唔順佢lo~
臨放學都要拋多下媚眼
睇到我同fat娟都覺得好鬼想死
佢6年班姐
駛唔駛咁浪a~
仲有.....
成身都係粉紅色..
佢kai唔kai嫁
想做pink girl a?!
發夢la~~
做pink girl就未夠班
咁不如就做粉紅怪物la
個名都不知幾岩佢tim a~~
p.s.真係頂佢唔順先咁講lo...全部都係事實黎嫁~
|