呢幾日都冇打
我發現
其實之前我明明唔知打咩都係要搵野黎打真係好白痴
琴日講講下野又搞到好似好衰咁...
唉唉唉
我都唔明點解佢可以咁
我好地地同佢講都比佢...唉..唔理住先
今日番到去S問我可唔可以自己去旅行
佢話叫埋我同佢一齊去古兜..
好想去~
唔知呀ma比唔比
比就好lu~
跟住今日又要打針
枝針好痛
不過d藥水本人就覺得好好味
起碼冇佢地講得咁衰
打完之後好想訓
死死下咁...
最慘ge係最後2堂係maths
唉...命苦的一群學生
聽果條友講野真係係到浪費時間
而家要環保ga la
唔可以浪費ga la
仲要係浪費時間...更加唔得la
佢自己諗下la~
嘿嘿嘿嘿嘿∼
p.s最新消息:xxx同xxx好似....(八卦記者報導)
pp.s:kry友誼受到破壞.希望冇事la~
|