琴日黎左個老師...
佢勁白痴...
當我地好似1年班咁教wo..
寫果d生詞又果死咁無聊wo...
都唔知果d咩詞語黎ga..
6個字ga wo..
好d問題..
又同我地講話唔比轉筆..
話轉筆咁隻筆就係玩具..
沒收左要家長黎搵佢要返wo..
係咪好有問題先...
p.s.啊好大小姐果朵金花真係好煩ar~係都要煩恩姐...煩煩下依家有d更加憎佢ge感覺...