今日晨咁早就起左身
皆因太熱根本訓唔到=-=
起身溫science
好快就搞掂左~
叫左mama起身
佢整雞湯米粉比我食
清雞湯超好味
仲有2隻愛心荷包蛋
食完呢個滿心溫暖又帶住祝福既早餐之後
要番學lu
唔想番
想訓教多d
番學果陣有毛毛雨
超舒服
今日d天氣實在太好喇~!
番到學校
平時好想訓教既數學同英文都唔想訓wo
中文同science先想訓
今日大爆冷門啊~!!!
放學買左個cake
好似好好味咁
不過我等mama番黎先食
佢話佢今日會12點前番黎陪我食cakecake嫁~
生日要自己一個食晚飯好似有小小慘
不過咁自由都冇咩唔好既
衰就衰在老豆係一半就番左黎
咩MOOD都冇晒=-=
是但啦是但啦
我要過個開心既生日哇~
又老左一歲
依家大過我地班D人好多tim..
明天就可以出去做野啦
等我搵我錢
第一樣買既野就係...
notebook(唔係筆記本+_+)
今年既願望係:
成績再進步
英文考好d
我會努力實現佢嫁啦~!
p.s.今日12點收到mama同bubu既生日祝福
好開心ga~!
bubu仲大唱生日歌
中文,英文,普通話
仲有日文tim~
搞到我o晒..0-0(用眼黎o)
不過點都好啦
多謝晒~
(仲要多謝埋我婆婆同ky啊~!kry is the best!!!)
|