發左個勁令既夢..但係唔知點解成日發發下飛左去第二個夢度..經我多番研究下..我發覺我發既夢往往係同我現實生活中成反比既><"~~
中文堂要做校本評核...作文..要回覆情信...就係大家好安靜咁做個陣..我就扮晒傷感咁講左一句"唉!!情信收就收得多啦...寫呢就真係第一次"..=.="...講完呢句之後就比勁多人圍攻..哈哈..好搞笑~~