一級山藝..理論課程+實習...一百八十元...好貴...但係好有與趣..so join左..希望會pass啦...唔係實晒錢...如果日後可以做埋教練就最好啦...不過都幾辛苦下...聽孔sir講二級個d好難...我一定未夠班啦..><"
成日都搞搞笑笑咁...4b班串離串去已經成為了樂趣..我就當然樂在其中啦....聽日測a/c...bad debts...頂...唔係太識...但係為左班會旅行...死都要溫...><"...就當係為班盡一點力.../////
生日...說不上開心...
悄悄地等...
默默地等...
呆呆地等...
傻傻地等...
等一個冇可能既結果