| «‹ March 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
| 2009-01-10 |
分類: 未分類 |
今日真係凍到我傻左-3-
朝早都唔想起身去學野
算啦 一堂 豪比佢-V-
凍到我連野都唔想食-3-
因為要煲劇...
死啦 好睇唔睇 睇上癮>3<
唔洗溫書都似~呵!
星期一 考中文,CL
中文冇咩問題既 背下詩就得
CL...都係溫啦 用黎拉分都好-V-
琴日又話溫英文 結果...可想而知-3-
今晚....好難講-口-
唉....
膠神依家爽爆啦 嘿嘿~
|
|
|
妹 於 2009-01-11 08:57 PM 發表:
那天又沒學什麼難動作 把之前的動作練好就是了 其他下星期一學就會了啦
MD 最近忙到喘不過氣來 累死了 還要做功課 到底是誰帶頭做功課的啊? 信不信老子把他從墳裡罵起來 再把他罵回墳裡去啊?
|
網主回覆
嗯嗯!
你給老子我冷靜點!!-_- Posted at 2009-01-12 01:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|