真的累了
都未試過請幾多日假 係咁病係咁病
依頭好番 個頭又作病:(((
到底係因為F.5真係太辛苦?
定係我太大壓力 減唔到壓?
也許 BOTH=]
就算放假 都冇機會好好休息
因為有時間都要黎煲劇XP
(路人甲:咁即係你自己攞黎賤姐!!)
又成日好多野煩 雖口上說唔再煩惱佢既問題
但事實上 我忍不住去想 總在想 怎麼辦 怎麼辦
下一步應該怎麼走...
我真的需要一個假期 讓我無憂無慮咁出去走一圈...
看看這被忽略的世界...
我愈來愈看不透現在的人了
到底在想什麼 為何能做出那樣的事...
是是非非 太多太多
對對錯錯 不再絕對
黑黑白白 早已模糊
「世溷濁而莫余知兮,吾方高馳而不顧。」
誰願與我齊逃走...?
|