打機打到痴痴呆呆`
個病都係咁 未嚴重到要請假 又未好番到可以亂食野 囧`
實在可憐!
我懷疑個病係打機打出黎-口-
所以我諗住升埋呢LV就少打D 睇下有冇人收AC 就放左佢-V-
琴晚成班友同我講情人節快樂 我頂加囧
都唔知有心定冇意 有咩咁好高興 年年都有架啦`
不過生日都係年年都有 有咩咁好慶祝- -
大家諗下依個問題XD