今天是NETBALL DAY!
去了石硤尾體育館比賽!(飯.蕉.靜.丘.YAN姐.芷欣.YIKI.馬善.雅文妺.小琳><)
但.....八強止步><(一共11 TEAM,是全港新秀賽XDD)
對手有S.1...S.2...S.3....S.6,,,好恐佈!大部分人都是手長腳長= = [高我一個頭)
全都女的~但我見到有兩個好有趣的女子.......短髮不在話下..聲音也沉沉的~(TB???)
NETBALL,不,女子很可怕......好狠好狠= = [擦損了,被撞跌了XDD..我終於明白點解全部人都要剪指甲同埋除晒頸/手鏈OR耳環了了~~!
打完後,我們一起到KFC食晚餐><
大約8:40PM回到家= =今天好盡興啊+ = +
由細個到而家都好少會同同學出街XDD好開心= =!~
果然!要開始溫書喇!.\ /.
|