小LAM B '' 多謝你呀!!
小君'' 幅 EASON 好令令喎 - -''

YO ~*
甘日好好笑,,又好黑仔 ''
哈哈..好笑果D唔講得嫁 '' 黑仔果D又唔想再多講 = =
What are you doing ?? Show your power !! HIT ME !!
哈哈''呢句笑到我死 @@ '' 小君你唔好再講呢句LA!! 哈哈'' XD =]
出賣一下Mandy吧!! =] SORRY唷!!
YOYO~*

好外國FEEL唷''
我還是喜歡這幅 ,,
因為.. YO~ ''
PS::你地唔好咁LA''
好FD嫁''因為咁..唔覺得可惜咩?? - -''
|