I LUV EASON !!!
我最愛唱陳奕迅的歌 !!
野豬 '' =]
YOYO ~~*
甘日端午節 .. 冇咩做 ..就整左個日記 - - \/
唔知有冇人會睇呢??
是但LA -3-''
山P好可愛呢 '' 星期六我一定會睇野豬GE''
COZ SUPPORT 山P 麻 ** -O-..
YO~ 山下智久 =]
KAME ,,山P ,,堀北真希 @@ YOYO''