*~櫻の雪~*

I SAY YES我要永遠伴你左右•無論未來要如何考驗我們•我也一定會伴你左右二人的命運之所以能夠邂逅•是因為我聽到了你的聲音•對•縱使危機襲來•只要你在我身邊•就一定可以克服•興奮和好強的背面•卻又有著十分不安的自己•STAY WITH ME我僅僅想要保護你•雖然我們二人生於遙遠的世界但是...I SAY YES我要永遠伴你左右•無論何種未來定將其變為希望 FOREVER

lam9427
暱稱: *知道未來的最好的方法•是由自己來創造它*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-09-03
2007-07-17
2007-07-11
2007-07-03
2007-06-28
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


2007-07-17

原來我家姐係姓的.......

佢琴日深夜5:00都冇睡,結果被我呀金踢穿,番黎種同我講...

「我今日同同學講我呀妹的漫畫擺得唔好(只是放在我的床尾,她的床頭種有過袋入住),結果搞到我睇到5:00!!!」

「之後佢地問我係唔係姓賴,種意為佢地會頂我」

這時我心想,我係唔係前世做錯事,點會有個這樣子的家姐,自己睇就睇啦,又賴我~

刊登時間:2007-07-17 11:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 lam9427 的日誌)


lo20 於 2007-08-28 09:09 AM 發表:
路過zI滴
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CTT159249 於 2007-08-17 05:32 PM 發表:
你家姐姓賴...
咁佢以後就唔係你家姐啦...
你亦都唔駛叫佢家姐啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovelycho 於 2007-07-25 01:59 PM 發表:
Melo估5到你家姐係d咁既人人!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anniewong 於 2007-07-19 07:45 PM 發表:
你家姐姓賴即係你自己都姓賴,''xd'',講笑咋`
多D去我個blog睇o下la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



amismart 於 2007-07-18 05:46 PM 發表:
我feel到有d無奈呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]