| 家長日 |
分類: 未分類 |
今日7點幾俾呀妹嘈醒左-v-''
之後係張床度碌呀碌..碌呀碌''
碌完仲係好凍-v-
無計..
起身換衫之後同呀媽返學校家長日-v-
去到球場見到穎雯同佢呀媽~
呀媽又走過去同佢呀媽傾計~
我就企係一邊..食風 ;(
企到8點半到..
終於唔洗再食風 xd
返學校..
係學校出面見到訂菜係入面''
上到禮堂果度聽講座;'
點知無位;
就同穎雯落去同訂菜..橙果d傾計;]
留低呀媽佢地係上面''
坐呀坐;;
無帶電話乜都無得做-/\-'
呀ling同佢呀媽黎左;
呀ling過左黎'
又傾;;
之後唔知咩事..呀ling呀媽叫佢上去..
我地就係下面繼續坐[
之後又見到紫柔~
見到佢個頭勁想笑;;
原來係佢呀媽幫佢扎;;
坐到悶悶就;;
就閃左上上面;;
見到劉姑係房度''
入去同佢嗲幾句;;
順手拎埋回條俾呀媽簽;
跟住入左去'
坐係我隔離係個呀伯..
佢陣味好鬼難頂囉v__v;
唯有坐過d..閉氣xd'
聽升中d野..
聽到好眼訓-______-''
好想訓..
副校講到差唔多10點先放我地上去-o-;;
上到去;拎成績表''
wow;;
成績進步左;;
只係中文說話同閱讀卷衰左~
之後聽賴老師講講講;
放左之後班呀媽就係度傾傾傾-c-''
傾完..
呀ling呀媽同我呀媽又傾傾傾'
呵呵呵~
我就同呀ling係側邊傾計'
之後回家擺低d野;
呀媽又睇股票;;
搞到遲左落去食野-.-
又係食大家樂-c-;;
飽到想嘔;
之後又同佢落左百佳-]
今晚整雜果賓治-v-
唔知味道如何呢xdd
一定好好味 ;]kaka'..
娘親又去左打牌-\/-
屋企無人-0-'
唯有走去訓覺;;
好攰0c0
都唔知係唔係差唔多又病-[
唔打喇..
係咁多先喇;'
距離聖誕,,,還有5天;]
|
| *__日記出爐時間:2008-12-31 03:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|