2009-04-01  |
分類: 未分類 |
呼~
考曬試嚕;面試又面完;]
今日派卷喎-v-
成績退左步:<
不過都諗通左;]
英文考oral果陣.
醒起今日係愚人節xd
當然唔少得去挽人喇;
呵呵呵
pe堂打籃球.打到仲high過班男仔.
超正;]
放左學.開心既時刻又繼續落去xd
訂菜同laughing講.....
笑死左xd
之後過嘉福打魚毛ball;]
好好挽.
呀輝做左魚毛球王屎.
勁低能;
仲話我地班女仔屈機.
笑死.
之後菜同ling係度玩子晴.
但係子晴挽野-.-
o左咀.
無論成績點.都無乜所謂喇.
唔考都考左喇.
唔通改過份卷既分咩xd
哈.識諗了好多;D
覺唔覺;>?
下個禮拜放假了;>
爆開心/
玩玩玩.遊水;]減肥xD
行街;嘩!正'
|
| *__日記出爐時間:2009-04-01 09:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|