2009-01-07  |
分類: 未分類 |
今日凍到我痴線..><'
勁唔想起身..
成條蛇咁訓左係沙發到..
差d俾呀媽拎鍋剷剷起身...
凍到唔想洗面...
洗完面..
仲係好眼訓~
食野..飛出門口...
落到去仲凍><
凍到變左雪人-v-'
衝呀!!返學校避難先;
上到去..俾人點黎點去...
返到去聽笑話...but唔明;'
交功功功功課課課課;
交完..
唔記得發生過乜野..
成長課..笑死左xd
講到男女朋友,.
之後隔離果位同我講話盧學勤思春..
我擰個頭過去果陣只係見到佢無喇喇自己一個係度偷笑..
笑到我差d癲左..
kakaka...
講到大學先拍拖,,/
我真係o左咀;
今日學左個字:囧XD
我之前真係唔知咩字黎..
仲有個字:夯
隔離果個問我點讀...我話大力-v-;
放學..去左粉中行左陣,.,.
之後返屋企..
蚊都無隻-c-
早知唔咁早返喇!
之後e媽就過左黎食飯..
要我洗完白白落去買叉燒,,,
凍死我-x-
|
| *__日記出爐時間:2009-01-07 08:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我都比呀BA剷先起身. 勁辛苦. 琴晚仲要冇訓. 聽日唔係咁想返學呀! 痛苦都死!
|
|
|