- ヾ ♀|♂|__﹏(`` Mr.S``z!Zi(:` ☺*'']]*'`
一..二'^V^紅綠燈-]過馬路~要小心;]


2009-01-07 開心 分類: 未分類

今日凍到我痴線..><'
勁唔想起身..
成條蛇咁訓左係沙發到..
差d俾呀媽拎鍋剷剷起身...
凍到唔想洗面...
洗完面..
仲係好眼訓~
食野..飛出門口...
落到去仲凍><
凍到變左雪人-v-'
衝呀!!返學校避難先;
上到去..俾人點黎點去...
返到去聽笑話...but唔明;'
交功功功功課課課課;
交完..
唔記得發生過乜野..
成長課..笑死左xd
講到男女朋友,.
之後隔離果位同我講話盧學勤思春..
我擰個頭過去果陣只係見到佢無喇喇自己一個係度偷笑..
笑到我差d癲左..
kakaka...
講到大學先拍拖,,/
我真係o左咀;
今日學左個字:囧XD
我之前真係唔知咩字黎..
仲有個字:夯
隔離果個問我點讀...我話大力-v-;
放學..去左粉中行左陣,.,.
之後返屋企..
蚊都無隻-c-
早知唔咁早返喇!
之後e媽就過左黎食飯..
要我洗完白白落去買叉燒,,,
凍死我-x-

*__日記出爐時間:2009-01-07 08:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 lam_f 的日誌)


dylan19 於 2009-01-07 08:48 PM 發表:
我都比呀BA剷先起身.
勁辛苦.
琴晚仲要冇訓.
聽日唔係咁想返學呀!
痛苦都死!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





lam_f
暱稱: ;]冧 '冧.zi`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
2009-05-13
爆開心XDD
2009-04-01
2009-03-25
灰爆了/_\
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客