today,我狂睇人生馬戲團,又睇亂馬"二份一"
下午,阿媽叫我同阿哥去百佳幫手"拎野"....勁重
根住本來諗住買埋紙巾,,
但阿媽帶唔夠$$
又要我同阿哥落番去買過
夜晚....一湯二餸又一餐lu....
餸:菜&魚|湯:瘦肉煲菜
食完飯就睇電視
"煲"人生馬戲團
聽歌,上網
玩msn,down野等
零晨1點幾,,阿媽同我一齊食麵= ="
訓 lu
Sa唷啦喇~