| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 12 月 26 日 星期一 |
 | |
|
family party |
|
呢日係family party,唔知係咪因為boxing day先揀呢日
。。「聖誕抽獎,即抽即拆,新鮮滾熱辣!!^^」
不過由頭到中間,我都唔覺得似party,因為一入到
去就準備食物。。係阿姨同舅父兩間屋之間兩頭tun。。。
阿姨間屋∼∼自己一個行得好艱辛!!!><
之後就dun係到台下電樹,反下d細路咁∼∼∼∼∼
*不過仍然有好多好多野食係合乎我想像之中,好彩冇白等姐^+++++^
〔咖哩雞雞\\sushi//魚生。。\\
我整既菠蘿腸仔//我整既啫喱糖仔\\我有幫手搞既沙
律//新加坡菜-雞肉炒肉片>我有份試味〕
好飽好滿足啦∼∼〔一路食又一路講ive呀..做野果d..
聽到我都走埋一邊先!!〕
睇埋一場「神話」之後,〔坐到pat痛><!!〕
就等到抽獎啦________燈燈燈櫈。。。
阿哥拎我果隻 公仔電話座〔唔好沾污佢!!〕,(阿哥放左係床頭,偷拍失敗)
我拎左舅父呇a買既 巴斯光年杯連杯座 ,

媽咪抽到 跳跳虎綁窗簾果隻野 ,

後來婆婆 比埋yeyo果隻我 ,
佢話抽到自己買唔好禾,哈哈哈 咁就多謝晒啦!!!!!!3!
bu
| |
| 刊登時間︰2005-12-27 08:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 | |
|
聖誕快樂啦各位!!!  |
|
近排部電話sort sort地,〔好鬼黑人憎!!〕∼∼
sd個訊要n世要收到,所以冇同各位同台朋友整個
「聖誕快樂」。。
係到比lee地啦﹏﹏
「聖〝蛋〞快樂啦啦啦XD!!」
訓到黃朝白晏先起床,
無無聊聊啦∼∼∼∼∼
D訊息龜到冇得再龜∼!!!最衰都係隻龜..物似主人認!!!
夜晚落去接媽咪行惠康既時候,同佢講話不如返上去開支香檳黎飲,當慶祝下聖誕節,佢話「好呀好呀」^++++++^
「卜」一聲就開左,好搞笑!!!即卡彈句「聖誕快樂!!!」
媽話「係禾~今日正日禾~~~」「。。。。。」
飲香檳送花生+腰果,唔錯唔錯﹏﹏不過d酒精好難飲禾,飲完之後爸話我塊面好紅禾∼∼∼∼∼
有d想訓啦∼∼∼==!!
| |
| 刊登時間︰2005-12-25 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2005 年 12 月 24 日 星期六 |
 | |
|
平安夜 |
|
下晝5點幾就同龜龜出去,唸住過一齊過呢個平安夜^+++++^
最終咪又係約我!!咪扮矜持!!!!!!
本身個plan>>>>旺角食+行+反>>>尖咀台粒>>>渡輪再台燈 呵呵
後尾阿roy佢地話想join埋一齊禾,咁就一齊反啦,同埋air 1齊
食完野就去映下貼貼相∼∼wow∼美女lamho!!!索呀!!
不過個肚一直都好唔平安,痛。痛。。痛。。。!!!!
食碗麵又食左杯雪糕!!!^++++++++++^好味!!
好多人啦尖咀,行行下又間唔中失下縱,全靠air條〝粉紅救兵〞,
只要高舉一下,就可以返返來,萬試萬靈!!!!!
跟住行下行下...小依同henxxx又出現啦禾。。。之後映映下相就
走law∼阿龜話唔好咁夜返,bi人鬧禾∼∼
聖誕快樂!!!!!!!!!!!!!!
係佢地倒數2重奏既時候,有我呢條蟲蟲幫佢地見證住架禾!!
「唔係10數起架,由0.1數..............」.......
好啦!!!!大家聖誕快樂啦!!!!!!!!!!!!!!
| |
| 刊登時間︰2005-12-25 12:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2005 年 12 月 23 日 星期五 |
 | |
|
又尖咀  |
|
今日比ceci預約左同yam and 娟去尖沙咀行下__
因為呢..聽日佢返香下禾∼∼
龜生補完課就去叉燒溫佢隻豬____我今朝都起
5到身添==!!! 接收到我d油呀可∼∼呵呵..
小心! 5好扇親! ^++++++++^
跟住就同斯1齊買左條褲褲,then係地鐵就等到
音and娟姐啦。。。出發出發______
行下傾下行下傾下...找5到我地想要ge街邊小食,
就去麥當當。。食左個apple pie,then行過
一個星星好似吊左係頭上,好近好近,好令好令,但都捉5到
既星星^^!!佢地係咁映映映..唔so我同ceci添!!

兜過天星碼頭,去到星光大道,台完個激光煙花匯演
(好令呀,同d細路鬥嗌「好令呀」)..行陣sogo就走人
去到九叉叉,見到龜龜同小瑩,就返屋企lu,
〔您夠膽唔約我!!!爪爪!!!〕
早左返到去,一入屋,媽就問「嗌交呀?咁早?」 「....」
跟住就幫手整曲奇∼∼
早抖啦∼∼
| |
| 刊登時間︰2005-12-24 02:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2005 年 12 月 22 日 星期四 |
 | |
|
~~香港人,開心 d 啦~~哈哈哈 |
|

by lamho,from 河邊果隻真真
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
一朝早,找maggie,打排球,跑下步,跳下舞,
玩下琴,幾開心。。唔洗煩,少左份,複雜感!!___________
返屋企,整蟲圓(蟲婆湯圓),失敗左,龜打黎,話放lun。。
蟲湯圓,唸龜龜,試努力,再整過,媽陪我,成功左I!好好味∼∼________
夜晚餐,食好多,好鬼飽,同媽爸,去尖咀,好多燈,好多星^^
不過媽,限制我,唔禁phone,冇得訊,講唔到!!!!!!!!!
all今日,冇見龜。。。聽日得??
you better watch out
you better not cry
better not pout
i'm telling you why
mickey mouse is coming to town!!!
BY BUBU
| |
| 刊登時間︰2005-12-23 12:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | »
|