lamho_bu\     々〝騰騰震〞摩天輪日記仔/*

                   [ [ ##愛家人,,,愛情人,,,愛朋友,,,愛自已 = 珍惜青春   \||        
 
                                          

    

      

 

 


************************************************************************************************************************************************

lamhobu
暱稱: Lam Ho + Bubu
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-15
2007-08-13
2007-08-11
2007-08-06
2007-07-10
文章分類
全部 (533)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 533
留言總數: 169
今日人氣: 0
累積人氣: 7975
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 12 月 26 日  星期一 晴天

family party

呢日係family party,唔知係咪因為boxing day先揀呢日

。。「聖誕抽獎,即抽即拆,新鮮滾熱辣!!^^」

不過由頭到中間,我都唔覺得似party,因為一入到

去就準備食物。。係阿姨同舅父兩間屋之間兩頭tun。。。

阿姨間屋∼∼自己一個行得好艱辛!!!><

之後就dun係到台下電樹,反下d細路咁∼∼∼∼∼

 

*不過仍然有好多好多野食係合乎我想像之中,好彩冇白等姐^+++++^

〔咖哩雞雞\\sushi//魚生。。\\

我整既菠蘿腸仔//我整既啫喱糖仔\\我有幫手搞既沙

律//新加坡菜-雞肉炒肉片>我有份試味〕

好飽好滿足啦∼∼〔一路食又一路講ive呀..做野果d..

聽到我都走埋一邊先!!〕

 

睇埋一場「神話」之後,〔坐到pat痛><!!〕

就等到抽獎啦________燈燈燈櫈。。。

阿哥拎我果隻 公仔電話座〔唔好沾污佢!!〕,(阿哥放左係床頭,偷拍失敗)

我拎左舅父呇a買既 巴斯光年杯連杯座 

 

媽咪抽到 跳跳虎綁窗簾果隻野 

婆婆 比埋yeyo果隻我 

佢話抽到自己買唔好禾,哈哈哈 咁就多謝晒啦!!!!!!3!

bu

刊登時間︰2005-12-27 08:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 25 日  星期日 晴天

聖誕快樂啦各位!!! 驚訝

近排部電話sort sort地,〔好鬼黑人憎!!〕∼∼

sd個訊要n世要收到,所以冇同各位同台朋友整個

「聖誕快樂」。。

係到比lee地啦﹏﹏

「聖〝蛋〞快樂啦啦啦XD!!」

 


 

 

訓到黃朝白晏先起床,

無無聊聊啦∼∼∼∼∼


 

D訊息龜到冇得再龜∼!!!最衰都係隻龜..物似主人認!!!

夜晚落去接媽咪行惠康既時候,同佢講話不如返上去開支香檳黎飲,當慶祝下聖誕節,佢話「好呀好呀」^++++++^

「卜」一聲就開左,好搞笑!!!即卡彈句「聖誕快樂!!!」

媽話「係禾~今日正日禾~~~」「。。。。。」

飲香檳送花生+腰果,唔錯唔錯﹏﹏不過d酒精好難飲禾,飲完之後爸話我塊面好紅禾∼∼∼∼∼

有d想訓啦∼∼∼==!!

刊登時間︰2005-12-25 05:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 24 日  星期六 陰天

平安夜

下晝5點幾就同龜龜出去,唸住過一齊過呢個平安夜^+++++^

最終咪又係約我!!咪扮矜持!!!!!!

本身個plan>>>>旺角食+行+反>>>尖咀台粒>>>渡輪再台燈   呵呵

後尾阿roy佢地話想join埋一齊禾,咁就一齊反啦,同埋air 1齊

食完野就去映下貼貼相∼∼wow∼美女lamho!!!索呀!!

不過個肚一直都好唔平安,痛。痛。。痛。。。!!!!

食碗麵又食左杯雪糕!!!^++++++++++^好味!!

好多人啦尖咀,行行下又間唔中失下縱,全靠air條〝粉紅救兵〞,

只要高舉一下,就可以返返來,萬試萬靈!!!!!

跟住行下行下...小依同henxxx又出現啦禾。。。之後映映下相就

走law∼阿龜話唔好咁夜返,bi人鬧禾∼∼

聖誕快樂!!!!!!!!!!!!!!

係佢地倒數2重奏既時候,有我呢條蟲蟲幫佢地見證住架禾!!

「唔係10數起架,由0.1數..............」.......

好啦!!!!大家聖誕快樂啦!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2005-12-25 12:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 23 日  星期五 晴天

又尖咀 驚訝

今日比ceci預約左同yam and 娟去尖沙咀行下__

因為呢..聽日佢返香下禾∼∼

龜生補完課就去叉燒溫佢隻豬____我今朝都起

5到身添==!!! 接收到我d油呀可∼∼呵呵..

小心! 5好扇親! ^++++++++^

 

跟住就同斯1齊買左條褲褲,then係地鐵就等到

音and娟姐啦。。。出發出發______

行下傾下行下傾下...找5到我地想要ge街邊小食

就去麥當當。。食左個apple pie,then行過

一個星星好似吊左係頭上,好近好近,好令好令,但都捉5到

既星星^^!!佢地係咁映映映..唔so我同ceci添!!

兜過天星碼頭,去到星光大道,台完個激光煙花匯演

(好令呀,同d細路鬥嗌「好令呀」)..行陣sogo就走人

 

去到九叉叉,見到龜龜同小瑩,就返屋企lu,

〔您夠膽唔約我!!!爪爪!!!〕

早左返到去,一入屋,媽就問「嗌交呀?咁早?」 「....」

跟住就幫手整曲奇∼∼

早抖啦∼∼

刊登時間︰2005-12-24 02:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2005 年 12 月 22 日  星期四 晴天

~~香港人,開心 d 啦~~哈哈哈

by lamho,from 河邊果隻真真

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

一朝早,找maggie,打排球,跑下步,跳下舞,

玩下琴,幾開心。。唔洗煩,少左份,複雜感!!___________

返屋企,整蟲圓(蟲婆湯圓),失敗左,龜打黎,話放lun。。

蟲湯圓,唸龜龜,試努力,再整過,媽陪我,成功左I!好好味∼∼________

夜晚餐,食好多,好鬼飽,同媽爸,去尖咀,好多燈,好多星^^

不過媽,限制我,唔禁phone,冇得訊,講唔到!!!!!!!!!

 

all今日,冇見龜。。。聽日得??

 

you better watch out

you better not cry

better not pout

i'm telling you why

mickey mouse is coming to town!!!

BY BUBU

 

刊登時間︰2005-12-23 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]