|
尋日在玩信息+MSN,阿豬話佢地阿sir 派左400多題數學[因式分解],阿豬無意中教左我(factorize)..這個字.傾下傾下,講下d數
~試下玩MSN個白板,真係幾過癮,不過個白板太大~~

阿豬,我俾左我第1次你呀!!XDD

之後,4點半就開始冇收到信息喇,再玩多一陣,玩到5點半左右...個人好累,就去左訓
.....
到左朝早11點半,個人醒左啦,一online~嘩....有人咁夜訓都咁早online~...不過我online 左陣....又N/A 去訓覺....實在唔訓得唔好[我8點,9點,10點半 分別俾阿媽,電話鬧鐘,同3G既宣傳信息打擾我就寢!!!!!]
再訓醒個時,用左一陣icq,即刻肚痛2次禾 -.=
,算!之後去食LUNCH >>>分開進行的!!!!跟住發覺今日好大風[有人話今年會打風禾,我就話唔會啦
]同有雨.結果3點半個時,d 雨停左個地好快就吹乾曬,就找左Happy 同鄰居[陳琳琛]落樓下打波~
打到5點45分...又落雨,不過岩岩好,我咁岩係夠鐘走人,去補習[英文].返到屋企沖個涼....好快好快咁就出左門口

去到九龍灣找豬熹,去左海皇粥店...食左d 野~傾2句,就閃去補習.今日補習就係好好笑....當上堂上到3個字左右...就唔知點解突然冇聲,得返個傻佬阿SIR 做口語咁~之後英皇D人攪唔惦,要轉班房...轉左..又唔播唔到隻碟...跟住又轉返去原本個個間房....真鬼秘
~"~
|