lamho_bu\     々〝騰騰震〞摩天輪日記仔/*

                   [ [ ##愛家人,,,愛情人,,,愛朋友,,,愛自已 = 珍惜青春   \||        
 
                                          

    

      

 

 


************************************************************************************************************************************************

lamhobu
暱稱: Lam Ho + Bubu
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-15
2007-08-13
2007-08-11
2007-08-06
2007-07-10
文章分類
全部 (533)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 533
留言總數: 169
今日人氣: 3
累積人氣: 7969
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 3 月 25 日  星期日 晴天

3月25日

又係once a week既跳舞日子^^
哈哈哈,不過今日勁甩!!  

返到屋企,我就開工,,,,
不過係開始我整野食既工作。
呵呵呵,,,今日我整左"黃金相思脆脆球"
哈哈,,,個名係我亂改架,,

其實係一d紅豆茸整成波波,用麵包糠係出面炸。
紅豆又稱為相思豆,所以紅豆好岩整甜品都係其中原因
哈哈,,,突然好想送返粒比林生食^+++^
由紅豆茸到炸都係我一手包辦架!

*************************************************************************

講起相思豆,大家一定有聽過糖不甩啦^^
其實糖不甩都係一樣好有意思既甜品黎架,,,,
以前男人到女家提親,保守既年代唔會直接回答,
女方請佢食糖不甩,姐係希望佢地痴到實一實,永不分開,代表答應婚事
女方請食打散雞蛋的腐竹蛋糖水,姐係「散啦」,姐求婚失敗囉

所以糖不甩除左d糖痴住粒湯圓之外,仲係意味著感情"甩"不了。

各位男士,求婚既時候糖不甩都可能係唔錯既選擇^++++^

刊登時間︰2007-03-25 09:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 3 月 24 日  星期六 晴天

星期六

聽講今日wws好多人去賣旗,,哈哈
我今日去到PL站既時候都見到CAROL同朱朱佢地,,,,

皆因今朝早我去左PL果間老人中心,,,
探下D公公婆婆,不過見唔返呀雪芳呀珍佢地,,,
又見唔到梁小姐,
不過又識多左呀有,呀蘭,肥佬,呀葉,唔肯講名既「收買佬」,仲有好多唔記得左LU
原來呀有好鬼「百厭」,細個好鬼多野玩、好活躍,,,哈哈哈

都幾開心架禾佢地。
跟住就同肥佬、仲有2個唔記得咩名既婆婆打「鬼仔麻雀」^^
哈哈,,我又識多樣野啦^^
完全唔係麻雀黎架,不過我未食過糊,佢地太勁啦~~~

 

走左之後呢,,,就約左林生,好開心呀,,,林生同我竟然都分別帶左朱古力送
呵呵,,有我個百寶朱古力,溫書實唔會累啦

跟住去左西九,,,,壽司!!!YEAH!!!正~~~~~
每次黎食都好滿足,今次都係,,,,好開心好好玩
唯獨是服務態度,,,,,

跟住去左女人街,買左條跳舞褲,GOOD!!! I LIKE IT!
杯沙冰好好玩^^

that's all.....

刊登時間︰2007-03-24 07:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 3 月 22 日  星期四 晴天

2007-03-22

2日冇記,呀哥考完mock就狂打機="=
That's why i couldn't write the journal everyday!

i didn't remember wt events are worth to mention about the days before today!
however, i just can say:::today i was every tired!

Ms KAM caught a cold today. she seemed very tired and extremely different with the original KAM^^

Ms CECI have hurt her foot .today she wore the "poeple shoes" which is worn in home.HAHA...

"GET WELL SOON"  for both of KAM and CECI!!!

After school, all form 4 are necessary to watch the drama which is acted by drama group in the hall.
doubtedly, it's a very nice performance. but we missed a extra class of chemistry. However, we needn't have gone to the hall!

 

刊登時間︰2007-03-22 11:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 3 月 19 日  星期一 晴天

星期一

又開始另一個星期啦!!!各位又要提起精神,,,,衝呀!!!!

呢幾日假期我體會到一d野,體會到住油糖2年所觀察到既野,,,
就係__每當油糖最熱鬧既時候,就係清明節既黎臨!!!
哈哈哈,,,,
今年既愚人節將會係家長日,又會係我上山探公公既日子!!!

呢排的確有d頹,,,
有d似遊魂野鬼=_______=""
睇黎要投靠豬熹!!!哈哈哈哈,,,,

加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.\/.!!!!

刊登時間︰2007-03-19 09:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

2007 年 3 月 18 日  星期日 晴天

開心的一天

3月18日___星期日

今日訓到死左,12點先起身,
食左媽咪整既白粥同油炸鬼^^好味~~

下晝食埋野就出去lu,改左隻錶^^"呵呵呵

一個人去到太子,第一次跳呢d舞,好好玩好開心。
有時候,自己一個人做一樣野,冇人識你,你唔識其他人
好自然,冇壓力!!自己跳唔好,最多咪怪自己唔係材料囉。
哈哈,,不過過程仍然係10分開心架!!

係我整錶期間,我行左apm一陣
係ella收留左隻超可愛既狗狗,,,
就咁樣,,,我帶左佢返屋企!!!
哈哈,,,真係好搞笑架!

                                    
老友記送的,,,爸爸送的,,,dear lamho送的^3^             多謝晒呀^^

  
哈哈哈,,,係咪好得意呢!!好搞笑架佢^^                          大頭照,,「卡擦!」

刊登時間︰2007-03-18 10:01 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]