| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 9 月 6 日 星期三 |
 | |
|
日盼夜盼龜生一篇日記 |
|
終於見到龜生執"鼠"寫日記啦^^
上多d黎寫下野啦,,,,!!! .\/.
今日第一日上堂,,,
好痛苦,
1.周星星(班主任)
2.陳泉德(中文)
3.A.MATH
4.PHY
不過,,,,,我會努力努力!!!!!!
我一定得!!!!!!!!!!!
您呀您呀!!!係呀,,你隻龜呀!
比心機"學好普通話,開創新天下"^^
******
放學係班放做數,有阿SIR指導同阿斯陪我
MEI走黎探我地
不過因我地做緊數,,好似Ignore左佢,,=="
so佢走先,,,sorry sorry!
| |
| 刊登時間︰2006-09-06 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2006 年 9 月 6 日 星期三 |
 | |
|
開學啦~~~  |
|
今日開學第2日啦~~~~~
放左個時間表俾大家睇下先:

個班到底係17 定22 日我都唔知~~總知有4個女仔,而家識2 個女仔, n 個男仔
頂~~d 人講普通話既 @##@$%#@!
不過d 人都係度摸索摸索中~~~
嘩 =0= office d pk 串到死~~~問佢地野佢地話自己睇~~中學個d 已經好好 =0=
==========================================================
今日學既野就係:
What is commuication ?
阿虫答下~~我再post 個ans 上黎 ^^~ 呵呵
覺得d 英文會有進步[普通話都係會停步]
==========================================================
哈哈哈哈哈哈哈~~~阿虫係邊度呀???????
生活如何呀?!?!?!? 快d 做功課啦!!
| |
| 刊登時間︰2006-09-06 02:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2006 年 9 月 4 日 星期一 |
 | |
|
開學第2日 |
|
開學第2日啦,,,
仲未好適應要返學///
唔係好覺已經開左學!!!
今日交晒功課,,,,不過maths就....
好彩阿sir限我後日交。。
不過阿柚sir今日又係第一日上堂^^"""
上堂內容我就唔清楚
最清楚佢要好努架咁""煲冬瓜""^^哈哈哈哈
煲呀煲,,,煲呀煲∼∼∼^^|||
***************
##打球不開心....太攰
| |
| 刊登時間︰2006-09-04 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2006 年 9 月 3 日 星期日 |
 | |
|
3-9-1006 |
|
3-9-2006
7:00a.m.為了maggie而醒,,,
8:00a.m.回家 continue 訓覺
until 12:00**
#########
9月1日跌爛了的donal手表\
心痛不已,,
去kt修理,與母同行
師父 曰:certified*
><.....
\\\\\\\\\\\\\\\\
MUM has not gone to work for 2day.
for her resignation, it possibly
is the good transformation.
**********
阿嫂,大哥哥,同琳琳
突然返黎!

睇我表演::::::
   
| |
| 刊登時間︰2006-09-03 08:51 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| 2006 年 9 月 3 日 星期日 |
 | |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 107 | »
|