|
近排溫豬溫豬and,,,,溫豬
有時好灰,,,,我會問點解""""
我唔知應該問點解我咁蠢\\\定點解唔聽書,,,,
我唔知自己得唔得,只係想做好d,,,,
plz support me!!!
***************
then岩岩睇阿mei日記,,,,,
有同感之餘]]]]也有感而發,,,,,
多謝阿mei給我的話喔:::::::
「阿BU_同班兩年""小學同學TOO"
阿BU*THZZZ...一直以黎..你還對我不錯呢.....
也有LAMHO這個"妖怪"做B.F. =.= 他對你差*記得同我講
我會叫咁咁打他的""呵呵 」
多謝你too,,,呢一年內我地都體會左唔少野,,,right?^^
我地會記得的!!即使中四唔同班都好^+++^
由小學識到而家really唔同左好多\\\繼續努力!!!
多謝阿豬、CECI、KAM+WING
你地係呢年裡面,,,我唸感覺最深刻,,,
同阿豬唔同班,多謝佢比我地知道,,「在乎」
多謝CEIC,,,你冷靜+ 叻叻,而且多謝佢對我地既感覺冇隱瞞
KAM__你一直係我地之中最有娛樂細胞既粒子^^
I PROUD OF YOU!!
WING----你比我見到微笑^^
記得你生日既第一個HAND MAKE cake 喔^^
呢一年我好似曾經對你地有d脾氣,,,,,sorry"""""90度陱弓___
我覺得今年過得最有意義。。。
因為__*有隻龜十卜^++++^
*我有目標!!!!
*同你地一齊大個左
*3f既感情
*我成功克制睡魔^++++++++++++++++++++^
今年同唔少人講多左野,,,,
池池___保重身體!!!你唔洗擔心人際,,becauz你已經有好多fds^^
真真___你日日都咁happi,,,keep going!
lily____you are super girl,,,成日同我講野都聽到書==
皇帝___雖然你講野好無聊but我仍然當你係皇帝!!==
yat+tiger__你地應該多d理人感受
nicola___chem*beside me望住人zzzzz,,,你好得意
mil___我會祝福你
mizz so__我幾鍾意你同我地做朋友^^
mr pak__雖然好多人唔鍾意你,but我仍然覺得你係一個好爸爸
唔好覺得自己冇地位,,,,,becuz你都係我們的班主任\\\\\
考埋呢個試我地就中四lu,,,,,
各位好同學,,,,,,,,,,luck for exam!!!!!!
|