睇完復仇者聯盟 rank 爆星
其實套戲本來應該好荒謬
就好似你將貞子同猛鬼街條友擺埋一齊 雖然佢地做既野一樣 但完全係水溝油咁
去番套戲 你將綠巨人同鐵甲奇俠擺埋一齊諗到已經覺得冇可能
阿 個導演你又吹佢唔脹 佢真係溝得埋成堆英雄喎 仲要成件事變到好合理
第二 佢啲笑點完全好笑 個個位我都有笑 仲係收唔到聲嗰隻 好過依家啲笑片多多聲
情節越黎越緊張 緊湊呢啲唔洗講 果然係荷里活巨片 唔係吹水
睇睇下我忽然覺得好奇怪 我見到佢地做戲同真冇分別 好似佢地真係嗰個角色
果然係荷里活巨星 佢地大牌你吹佢唔脹 佢地真係勁喎
其實基本上英雄系列都好睇嫁喇 我願意以後都用幾十蚊入戲院睇英雄系列 支持呢種電影繼續發展落去
|