琴日去咗個咩wild camp
好驚......
--------------------------------------------
琴日返完church之後...
就攞啲野去西貢...
上咗架死人7号巴士....
冇咗10蚊....
e嫁啲巴士不知所謂
貴成咁....
到站
落車
乜事...
行成n分鐘
路上仲好多
shit.......
到咗camp site
放好啲野
就要開始煮野食
煮咗成2.5個鐘.....
失敗....
到夜晚.....
仲慘....
玩摸黑
又唔知o果度多shit喎
好彩冇事
---------------------------------
死~打字打到好tried
仲有
呀媽就返到屋企
唔打住啦
bye~
|