| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
5月11日  |
分類: 未分類 |
今日
9:??
起身
傾電
傾傾傾
傾到
11:??
12:??
出街
食壽司
同媽,哥果D食
食左115蚊
之後
去搵子媛
一齊去bodycheck
去到
10個有9個都係我地班既人
全部男,得4個女
又比佢地話- -
好煩
安安狂叫我呀婦- -
又係黃浩林面前叫藍妹= =
好煩囉= =
4:??
番屋k
MSS+msn+=]
去ada屋k
佢未做曬功課 --
冇得同佢玩......
明天番學= =
|
5月10日  |
分類: 未分類 |
今日
9:??
起身
上msn+SMS
12:??
食飯
3:??
同fd傾電
4:??
去佢屋k玩
6:??
番屋k
7:00
食飯
8:??
睇TV
9:30
上msn=]
9/5
6:??
起身
8:??
出元朗
9:??
同俐去library
搵資料
借左9本書
11:??
上呀嘉屋k
整水火箭
整整整
1:??
落街
食野+買材料
2:??
上番去
再整
整整整
2:??
pp黎左
4:??
pp走
整整整
8:??
回家
佢地整到10:??先走
9:?/
番home
on msn=]

8/5
6:15
起身
6:??
出門口
7:??
去朗平
搵泥欣
陪佢擺蛋糕
7:??
同bobo,澄,珈,泥欣
食早餐
8:??
番學校
陪澄上1樓
比蛋糕miss
上堂
homeroom:
送花比班主任
+唱歌
2個班主任喊0.0
我地都有

4:??
走佬
回家去 |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 47 | »
|