今日 6:?? 起身 7:?? 出門口 同珈喱去食野 之後去游水^^" 游游游 游到10:?? 上水 沖涼 11:?? 走佬 今日家長 但我冇去 妖!~ miss yeung話我下年可能入5到英文班wo 我就入比佢睇 再串番佢 成績好差tim 級名次: 中文:107/233 英文:22/43(班名次) 數學:66/233 人文:144/233 科學:184/223 電腦與科技:78/233 差差差 下次要考好D 5知點解移家好鐘意游水 2:?? 番屋k 訓左陣 3:?? 起身 溫書+做功課
今日
6:??
起身
7:??
出門口
同珈喱去食野
之後去游水^^"
游游游
游到10:??
上水
沖涼
11:??
走佬
今日家長
但我冇去
妖!~
miss yeung話我下年可能入5到英文班wo
我就入比佢睇
再串番佢
成績好差tim
級名次:
中文:107/233
英文:22/43(班名次)
數學:66/233
人文:144/233
科學:184/223
電腦與科技:78/233
差差差
下次要考好D
5知點解移家好鐘意游水
2:??
番屋k
訓左陣
3:??
溫書+做功課
6:45
先起身
7:45
到元西
等珈喱
佢搭12到
行番去
搭2
行到番去
集隊
之後上課室
數學堂:
好悶
SCI:
教力
小息"
落左地下
VAx2:
悶悶悶
同子媛傾計
子媛幫我畫^^"
之後又數學堂- -
就死
之後
ENG:
ok la
5係好悶
食飯:
同子媛食
之後同蚊蚊落地下
再同子媛上番1樓
之後落去排隊
再上番課室
HUm:
好快上完
因為好好玩
所以覺得時間過得好快
中文堂:
小測
好彩識
之後放學
陪珈買鞋
再食許餾山