3日都冇上網lu~
18-12-2009
pe堂又要跳舞
同3個男仔跳lo-.-" 3次
第1個唔知邊個.第2個豆豆.第3個雞丁.哈哈!
光係唔見錢.同我講-.-
仲要話係邊個做的-.-
都未搞清楚話人lo
跟住1:30上應用學習.去溥傅林
整蛋糕^__^...整完有得食=]
19-12-200......(閱讀全文)
14-12-2009
琴日中文牙sir冇返...杜杜係到玩豆豆個頭
笑死...中間分介的;哈哈
我發舥今個月d錢係唔夠用架...食飯都唔夠-.-"
15-12-2009
今日lunch time要去禮堂練歌
放學又係
好想好似係返小學咁.又係唱返尼歌
10-12-2009
琴日放學先好笑
英文補習.差唔多夠鐘你先叫我出嚟...
講到搭8到啦;你仲係到話我咩lo.哈.你都有笑拉話我笑
11-12-2009
今日好眼訓呀
pe堂跳cha cha-.-"
企業堂訓咗
應用學習又訓.訓咗陣...
放學係課室到...陳敬蕘講咗d野好好笑丫=]`