我唔係想嘈;
只係想搞返清楚件事先'
我幾時同霖講過話我冇講牙;佢都冇問過我有冇講
果時我都唔知咩事係突然間你地出哂去講;
後來先知係我講d野比西峰知先咁;
同埋我都冇幫住哂佢;佢拎咗儀鏡...
係佢唔岩;但我都冇出過聲;咁就話我幫佢架拉?.?
同埋咁借完人錢唔洗還咩
等你返工先拉咁;
講真;我又冇話過唔認
我亦都講過話;我再講出去;就冇姊妹做...ok!!!
果時都有人望住我同佢講啦;我仲以為你會知我講咩
同埋,你都講過話,因為佢信得過你先會同佢講,咁我先同佢講咋..."
好多野我都未講比人知啦
同埋,你e加仲差我同傅英豪錢;
佢地尼幾日成日講嚟講去都話還錢;都係想你快d還錢比佢wo;
佢仲話如果你唔還,,可能會打去你屋企wo....... e加你地都唔會再信我架啦...但尼條事信唔信隋你......(閱讀全文)
11/16/2009-16/11/2009放假6日
琴日9點幾tungjai打嚟;講下講下話不如10點9到mk
嘩;咁咪要立即出門口-.-"
去mk;揾野食先;揾牙揾;揾到間明蔣,就入去食啦
食咗1定2粒鐘-.-食到好飽拉
未見過d人食得咁活躍(我地-.-")
一邊食野.喝3住又拎鏡出嚟影相-.-v
跟住就玩;猜輸咗個個食點戎辣-.-
我輸咗9次,tungjai先輸得3次-.-V
果時好飽拉,仲要我食-.-"
食完係mk行.成日係到兜圈lo-.-......(閱讀全文)