|
|
小學相一張  |
|
搵返小學懇親會音樂室彩排幅相^_^
唉…考試中…
只係考左3日,
就死下死下喇…
點算好?
聽日又要考中史
死
通識:英文果Part(Globalisation)________死晒,淫照事件個評論寫得好激動= =
英文作文:________都幾好幾好
數學:________MC有3題唔識,後面B C Part都ok易--至少冇左16.43/300(未計MC)
中文:________唔識咩叫3美-0-,語文運用都幾好
中文作文:________作左629隻字
哈,
近黎好鐘意AKB48中既多田愛佳
好QQ呀~~~
|
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|