| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008-06-02  |
分類: 未分類 |
好耐無打blog啦!!都係因為我太懶lu"
而家補番,今朝我同螢俾落雨同行雷聲嘈醒左"
個時係5點幾,尚早,諗住訓番,點知訓唔著"
出左廳,見到老豆睇緊電視,1齊睇"
睇左1陣覺得好悶,開電腦玩"
玩左1陣,俾螢玩,好悶都唔知做咩好"
放左隻貓出黎玩,佢自己玩完就訓左"
口渴飲水,個o候龍超痛"
可能因為琴日同基佬傾傾下計落雨"
淋濕左加上之前又淋濕左,所以搞到咁"
辛苦...辛苦...真辛苦"
30/5
今朝又係1個落雨日,又同螢1把姐"
又見到雅仔同伍蚊,番到學校又濕灑"
呢幾日都係咁,番到學校濕灑,超凍"
上堂週不時諗起你,好想見到你"
可惜同你唔同學校,真係好想見到你"
留Miss Yip留到5點半到,同伍蚊,雅仔,冬走"
行行下見到基佬,同佢傾左1陣"
無啦啦落雨,我地仲企係到,唔走"
我問佢覺唔覺落雨,我地先去避雨"
跟著佢又變魔術俾我睇,變得好屎"
傾多陣我地就走左lu"
|
| 發表時間:2008-06-02 06:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
| 2008-04-28 |
分類: 未分類 |
孟宗瑩,好聽D就叫佢孟xx,唔好聽叫佢'八婆'..."
今日佢無番,唔知係咪因為星期五個件事?"
個日我地發現佢前幾日落左D瀉藥係我地班某D人o既水到"
搞到佢地肚痛,不過無唔番學!!好彩!!"
個日我地發現佢櫃桶有1個盒,係瀉藥o既盒"
英文堂傾好我地o既計劃,就係小息搵人跟住孟xx"
唔俾佢同其他人講野,因為佢知道我地知道佢落瀉藥"
過左2分鐘,牙Be無啦啦走去孟xx前面當面問佢瀉藥D野"
之後講講下我地好嬲,就1齊去左搵鄧sir"
點知鄧sir唔得行,當諗住走o既時候,聽到Miss Yip叫我地'
之後我地講左件事俾Miss Yip知,佢2邊到唔幫不得只"
仲罵番我地轉頭,叫我地唔好搞咁多野'
我地搞咁多野?佢都傻呀!你孟xx搞先嫁"
如果佢唔係落D瀉藥係我D fd D水到,我地都唔會咁對佢"
諗起佢真係嬲呀!好彩佢個日無搞咁多小動作炸"
如果唔係下1個目標係我數呀,諗起佢都嬲呀"
今日聽赫講孟xx話俾佢聽話想轉校,都唔知係咪真嫁"
佢成日都係咁講嫁啦,有邊次係轉左校呀"
總之聽日有好野玩啦!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
新MSN:
[email protected] |
| 發表時間:2008-04-28 05:30 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|