~琳之戀~
希望大家多o的黎留言啦!!
lamlam_0920
暱稱: ~琳~
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
2008-07-03
2008-06-12
2008-06-10
2008-06-02
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 69
今日人氣: 0
累積人氣: 516
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 2 日  星期一   驟雨


2008-06-02 鬱悶 分類: 未分類

好耐無打blog啦!!都係因為我太懶lu"

而家補番,今朝我同螢俾落雨同行雷聲嘈醒左"

個時係5點幾,尚早,諗住訓番,點知訓唔著"

出左廳,見到老豆睇緊電視,1齊睇"

睇左1陣覺得好悶,開電腦玩"

玩左1陣,俾螢玩,好悶都唔知做咩好"

放左隻貓出黎玩,佢自己玩完就訓左"

口渴飲水,個o候龍超痛"

可能因為琴日同基佬傾傾下計落雨"

淋濕左加上之前又淋濕左,所以搞到咁"

辛苦...辛苦...真辛苦"

30/5

今朝又係1個落雨日,又同螢1把姐"

又見到雅仔同伍蚊,番到學校又濕灑"

呢幾日都係咁,番到學校濕灑,超凍"

上堂週不時諗起你,好想見到你"

可惜同你唔同學校,真係好想見到你"

留Miss Yip留到5點半到,同伍蚊,雅仔,冬走"

行行下見到基佬,同佢傾左1陣"

無啦啦落雨,我地仲企係到,唔走"

我問佢覺唔覺落雨,我地先去避雨"

跟著佢又變魔術俾我睇,變得好屎"

傾多陣我地就走左lu"

  

發表時間:2008-06-02 06:54 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


2008-04-28 分類: 未分類

孟宗瑩,好聽D就叫佢孟xx,唔好聽叫佢'八婆'..."

今日佢無番,唔知係咪因為星期五個件事?"

個日我地發現佢前幾日落左D瀉藥係我地班某D人o既水到"

搞到佢地肚痛,不過無唔番學!!好彩!!"

個日我地發現佢櫃桶有1個盒,係瀉藥o既盒"

英文堂傾好我地o既計劃,就係小息搵人跟住孟xx"

唔俾佢同其他人講野,因為佢知道我地知道佢落瀉藥"

過左2分鐘,牙Be無啦啦走去孟xx前面當面問佢瀉藥D野"

之後講講下我地好嬲,就1齊去左搵鄧sir"

點知鄧sir唔得行,當諗住走o既時候,聽到Miss Yip叫我地'

之後我地講左件事俾Miss Yip知,佢2邊到唔幫不得只"

仲罵番我地轉頭,叫我地唔好搞咁多野'

我地搞咁多野?佢都傻呀!你孟xx搞先嫁"

如果佢唔係落D瀉藥係我D fd D水到,我地都唔會咁對佢"

諗起佢真係嬲呀!好彩佢個日無搞咁多小動作炸"

如果唔係下1個目標係我數呀,諗起佢都嬲呀"

今日聽赫講孟xx話俾佢聽話想轉校,都唔知係咪真嫁"

佢成日都係咁講嫁啦,有邊次係轉左校呀"

總之聽日有好野玩啦!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

新MSN:

[email protected]

發表時間:2008-04-28 05:30 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]