| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
| 2008-04-26 |
分類: 未分類 |
今日係今年最(於)o既第2次,好(於)...好(於)..."
2:30同子澄妹去7-11等Miss Yip同其他人"
係馬路見到Carman,so1齊行去7-11"
之後Rita同牙櫻黎左,等埋思丹佢地就去左教會到坐"
茶完太陽油就(其討),其完就去試車"
之後踏去馬安山到食糖水,5:30到開始回程"
我,Carman同人民幣就踏得最快,但係之後..."
係後面聽到'Boo'1聲,Carman唔小心跌倒"
當我地想行o既時候,Carman架車x鏈"
好難先整得番...係後面見到Miss Yip佢地Lu"
1齊踏,由於踏得太快so等埋Carman就走左"
無等Miss Yip,踏踏下,D地方愈黎愈熟"
原黎係踏返轉頭,打比子澄妹問點走"
點知我地都唔知自己係邊,唯有跟住馬鐵踏"
踏踏下已經6:43,so去左搭馬鐵返田心"
係馬鐵D人個個都望住我地3個,好(於)呀"
落左車好快咁衝出去,之後超快咁踏到田心"
個時超累,陪子澄妹等左1陣車之後就返左屋企"
沖完涼同食完飯之後,睇左1陣電視就訓左"
今日真係好(於)呀!!"
|
| 發表時間:2008-04-26 09:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 19 日 星期六  |
| 2008-04-19 |
分類: 未分類 |
今日我隻腳仲(於)過琴日,好核突呀>-<"
都唔知幾時先散(於),好慘!!"
今朝9點幾起左身,出左廳睇電視"
睇《最愛女人購物狂》,超搞笑"
笑到我肚痛...哈...哈..."
之後溫書,溫數學,咩都唔識"
點算呀,點考試呀??唉..."
唔想數學唔合格呀,唔想呀..."
4點半就無溫到,睇[人魚公主]"
好無聊,唔想睇,玩電腦"
玩左1陣之後,好累,訓左"

|
| 發表時間:2008-04-19 06:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|