| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 17 日 星期二  |
| ^_^^_^ |
今日一早上左2堂
之後就去博物館
又悶...
又肚餓...
12:00終於走啦
上到車同康詠玩功夫枚
之後上多3堂
放𠿟學!!
3堂都冇咩特別..
再去補課
返到屋企做功課
中文小測/默書
小測:61分
默書:75分
其他又係冇咩特別
影左相

|
| 刊登時間︰2006-10-17 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
| 都係咁!! |
琴日唔得閒打日記 !!!
今日都係咁啦
一早6:45食早餐,刷牙,換衫(換童軍制服)
之後...
上8堂,就要去童軍,多左4個章
入左雪白仙,同karen一組
今日冇咩特別...

好cuts cuts |
| 刊登時間︰2006-10-16 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| ^_^又一日啦!! |
今日一早7:30起左身,
7:45叫醒老豆帶我去游水,
之後游左六個來回自由式
好辛苦呀!!
游完去更衣室洗白白,
走前買左包菊花茶,
之後答273a返屋企
之後同家姐叫外賣
家姐食咸魚雞粒炒飯
我食皮蛋瘦肉粥,飲凍華田
再玩左一震電腦
之後訓左覺,
夜晚...
食m記
老豆同牙媽聽日先返
|
| 刊登時間︰2006-10-14 11:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
嚇死我  |
嚇死我啦 ...
頭先想del頭先打個個日記
唔小心del左前一日個個日記
之後好才我係日誌回收筒到見到前一日個個
哈哈!!! |
| 刊登時間︰2006-10-13 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
| 無聊的一天...... |
今日7:00起床,食早餐,刷牙,着校服,
家姐又係到左住我,我唔刷牙,家姐又唔刷
明知我要7:25出門口架啦...
之後整埋d野就閃啦!!!
之後返到學校已經打鐘,唔駛當值
上去演藝時段
跳d無聊舞,
跳完舞玩左個games
"首先老師比一個號碼最前的同學,
要將呢個號碼話比最後既同學知,
但係唔可以用口來講,止可以用動作"
玩完上普通話堂,好悶
之後細細聲同陳紀同傾計,
比蕭老師發現左
話我細細聲傾計係唔係講大計
真係越來越憎蕭老師
上完普通話堂,上圖書堂
終於落圖書館啦
睇左本叫"奇案大全"既書
幾好睇.....
小息啦!!!
風紀當值
之後再上P.E選人
明明我入到,但係唔參加
因為想參加跳高""
上常識堂
一d都唔悶,
要食lunch啦
食完又要去操,搞到個胃好痛
英文堂
要小測呀.........
再上數學堂同英文堂就走啦
|
| 刊登時間︰2006-10-12 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|