| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
鄧祖燕老師回來了!!!!  |
鄧祖燕老師回來了!!!!
好開心呀..
唔駛聽人發呀風
今日默書都唔係幾難
我要囉到85分以上
有禮物,有禮物
|
| 刊登時間︰2006-10-11 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| 聽日默中文^^ |
好緊張呀!!
聽日默中文la^^
好驚唔合格
應該唔會
因為今日6:30做完功課就溫la
哈哈^^
|
| 刊登時間︰2006-10-10 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
^^  |
今日明明叫家姐6:45叫醒我,
因為郭錦儀叫我7:20出門口,
返到學校交功課
再上中文堂,好搞笑
老鄧話囉"詞語手冊"出埋
係叫"詞語搜集"
哈哈"""
之後上音樂堂
再小息"圖書館當值"
上兩堂視藝,
吃飯la
食左個波菜麵,食到想死
之後又要去"圖書館當值"
再常兩堂英文堂(悶)
最後常數學堂
放學!!!!
返到屋企訓左一粒鐘
做功課..
洗白白..
打日記la....
|
| 刊登時間︰2006-10-09 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
| 今日天氣好似5太好 |
今日天氣好似5太好!!
成日望出去都無咩太陽
成日都好似想落雨
都冇落......

|
| 刊登時間︰2006-10-08 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
| 女王的教室天使墮落 |
琴日冇睇女王的教室- 天使墮落
因為落左公園...
本來牙爸話錄左
點知錄左第2台
冇得睇la!!! |
| 刊登時間︰2006-10-08 11:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|