lamwingyan
暱稱: 芸滴
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2012-06-19
*Insomnia*
*When?*
*不是我的*
*又一無聊日*
文章分類
全部 (282)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 282
留言總數: 270
今日人氣: 26
累積人氣: 7718
2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


picnic day=] 分類: 未分類

琴日係picnic day!!
朝早起身....賴床....
搞到唔記得拎手機,,
好笑ge係我拎左head phone...= =
反到去....上hall,,,爆剛真係煩到嘔屎...
之後上車同張小朋友坐...
聽歌together...不過隻耳仔塞到好痛...= =
下次要醒少少啦=]
到左黃石...同班boys一齊行...
其實仲以為會好似割據咁..
不過恰恰相反....好事黎ge...
係咁片石,係咁玩水....我地好似犯左自己定ge規喎....= =
之後去到個石灘到,話休息10分鐘到,,
點知唔捨得走lor...真係勁爽
個個除曬鞋走落海到玩...哈
d水好涼....但如果唔係我地果陣勁熱既話就會覺得d水好凍...
仲以為唔你有人搵到我地,,
點知比譚sir搵到...
之後冇計都要走...
去左大灘..
班boys係到玩水//..kai到爆,,笑死左...哈
之後high都唔記得左睇時間,,一路跑一路急步行,,,
死啦T_T
之後仲嫌我地慢,,拎曬我地D野就溜左...
不過身輕如燕係真係行得快D....
佢地就流曬汗...呵呵
真係辛苦曬啦=]
之後我地係全FORM最遲果組,,亦都係行得最遠果組
我諗可能都係最好玩果組掛...哈=]



 
目的地黃石
 

  
涼亭

風景唔錯呢=]
 
笑容可掬=]

TOBI話LEE個係僗屋企喎.....
 
我地就係行LEE到上

 我地要研究海岸線

 
有個傻婆=]

睇下邊個係罪魁禍首

歎世界啦
 
猜輸左拎垃圾

比人害...哈

其他相遲D PO...=]

 






訪客留言 (返回 lamwingyan 的日誌)


tamyinki 於 2009-01-20 07:58 PM 發表:
cm
好似好好玩咁@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係好好玩=]
Posted at 2009-01-22 08:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rys3c3c 於 2009-01-18 02:47 PM 發表:
個日真系好好玩l0r=)
d男仔起大灘玩個時`笑死我=P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈...我都係!!!
Posted at 2009-01-20 05:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kuyan 於 2009-01-17 04:59 PM 發表:
哈..好HAPPY BO.....我行山行到想死=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係幾happy嫁...
我地去冇mug感覺...
因為玩多過行,,
佐反黎都好辛苦t_t
Posted at 2009-01-17 05:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]