道左歉........但我都唔知我自己錯咩?????
唔係我錯我都要講~係我錯都要講~
唔關我事都要講~~~
唔通我講對唔住講得咁爽快..........唔通以前我都係咁......
定係真係我錯...........我真係錯左咁多次???
點解??點解??點解冇人明白我呢???
莫非..............對唔住.........係我lee一生ge座右銘??